loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ مسعود امامی چشماش,    متن چشماش,    دانلود آهنگ چشماش از انزو,    یهو چشماش پیدا شد,    چشماش دنیامه, &

حسین بازدید : 206 دوشنبه 02 مهر 1397





,    دانلود آهنگ مسعود امامی چشماش
,    متن چشماش
,    دانلود آهنگ چشماش از انزو
,    یهو چشماش پیدا شد
,    چشماش دنیامه
,    چشماش دنیام بود
,    تکست چشماش
,    چشمات

https://naslemusic.com

دانلود آهنگ چشماش با لینک مستقیم

 

متن آهنگ جدید مسعود امامی به نام چشماش
خودم بودم با تنهایی
با حسرت های رویایی
خودم بودم ولی دلخوش
به دور از عشق آدم کش
خودم بودم ولی آزاد
غریب افتاده و آباد
اگه کم داشت اگه کم بود
ولی دنیام دستم بود
یهو چشماش پیدا شد
یهو دنیام زیبا شد
یه چیزایی بهم گفت و
همه خوابامو آشفتو
♫♫♫♫♫♫
زدم از زندگیم بیرون
زدم بیرون از دنیام
از اون لحظه از اون موقع
هنوز اینجام
زدم از زندگیم بیرون
زدم بیرون از دنیام
از اون لحظه از اون موقع
هنوز اینجام
♫♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ جدید مسعود امامی به نام چشماش
♫♫♫♫♫♫
یهو رفت و زمستون شد
هوا بد شد دلم خون شد
یهو دستام خالی شد
یهو بدجور حالی شد
کنارش عمرو سوزوندم
یهو رفت و خودم موندم
خودم موندم ولی ناخوش
کنار عشق آدمکش
خودم موندم با کلی آه
هزار تا شمع بدون ماه
خودم موندم با ویرونی
دیگه باقیش رو میدونی
♫♫♫♫♫♫
به هر سمتی بگی رفتم
به هر کس که بگی گفتم
یه جورایی همه بو بردن
از دنیای آشفتم
به هر سمتی بگی رفتم
به هر کس که بگی گفتم
یه جورایی همه بو بردن
از دنیای آشفتم







برچسب ها دانلود آهنگ مسعود امامی چشماش متن چشماش دانلود آهنگ چشماش از انزو یهو چشماش پیدا شد چشماش دنیامه چشماش دنیام بود تکست چشماش چشمات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو