loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ احسان حق شناس آرامش,    دانلود آهنگ عشق از احسان حق شناس,    عشق احسان حق شناس,    احسان حق شناس عاشق چ

حسین بازدید : 85 دوشنبه 02 مهر 1397


,   
,    دانلود آهنگ احسان حق شناس آرامش
,    دانلود آهنگ عشق از احسان حق شناس
,    عشق احسان حق شناس
,    احسان حق شناس عاشق چشماتم
,    دانلود آرامش احسان حق شناس
,    اهنگ ارامش احسان حق شناس
,    احسان حق شناس لب دریا ریمیکس
,    دانلود آهنگ لب دریا احسان حق شناس
,    اهنگ احسان حق شناس عشق

,   

http://www.jenabmusic.com

متن آهنگ احسان حق شناس عشق

 

منم اونیکه همیشه باید پیش تو باشه چشاش با صدای تو واشه همیشه

نکنه عشقم نتونه توو دلت جاشو واکنه یکی تورو پیدا کنه دلت اسمشو صدا کنه نکنه نکنه

هر جا برم بی تو دلم ی حالیه کجا برم نگم اون جای تو خالیه

جای تو توو دلم توی وجودمه آخه عشقت همه بودو نبودمه

آخه عشقت همه بودو نبودمه آخه عشقت همه بودو نبودمه

اسممو صدا کن میخوام قلبم بکوبه تندتند که عشقت آرومم نذاره دوباره

دوباره دیگه نتونم یکی مثه تو پیدا کنم همیشه مال تو بمونم همیشه مال تو بمونم مال تو بمونم

هر جا برم بی تو دلم ی حالیه کجا برم نگم اون جای تو خالیه

جای تو توو دلم توی وجودمه آخه عشقت همه بودو نبودمه

آخه عشقت همه بودو نبودمه آخه عشقت همه بودو نبودمه

منم اونیکه همیشه باید پیش تو باشه چشاش با صدای تو واشه همیشه

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ احسان حق شناس آرامش دانلود آهنگ عشق از احسان حق شناس عشق احسان حق شناس احسان حق شناس عاشق چشماتم دانلود آرامش احسان حق شناس اهنگ ارامش احسان حق شناس احسان حق شناس لب دریا ریمیکس دانلود آهنگ لب دریا احسان حق شناس اهنگ احسان حق شناس عشق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو