دانلود آهنگ مهدی مقدم نگی جایی

Download  Music Mehdi Moghaddam Nagi jaei

آهنگ مهدی مقدم بنام نگی جایی

چقدر نازی، چه چشمایی

شدم عاشق، نگی جایی

دانلود آهنگ مهدی مقدم نگی جایی

 

متن آهنگ نگی جایی از مهدی مقدم

چقدر نازی، چه چشمایی

شدم عاشق، نگی جایی

بیا پیشم، بیا اینجا

یه وقت نبینم تنهایی!

ye vaght nabinam tanhayi

شدم عاشق، نگی جایی…

shodam ashegh nagi jaei

تو هستی واسه من خیلی تماشایی

بذار دستاتو تو دستام، چه دستایی!

بگو تا آخرش با من همین‌جایی

برای من یه دنیایی

شدم عاشق، نگی جایی…

چقدر نازی، چه چشمایی

شدم عاشق، نگی جایی

بیا پیشم، بیا اینجا

یه وقت نبینم تنهایی!

ye vaght nabinam tanhayi

شدم عاشق، نگی جایی…

shodam ashegh nagi jaei

ترانه آهنگ نگی جایی از مهدی مقدم

برای من یه دنیایی

شدم عاشق، نگی جایی…

چقدر نازی، چه چشمایی

شدم عاشق، نگی جایی

بیا پیشم، بیا اینجا

یه وقت نبینم تنهایی!

ye vaght nabinam tanhayi

شدم عاشق، نگی جایی…

shodam ashegh nagi jaei