دانلود آهنگ مهدی مقدم الهی من بمیرم

Download  Music Mehdi Moghaddam Elahi Man Bemiram

آهنگ مهدی مقدم بنام الهی من بمیرم

الهی ، الهی ، الهی من بمیرم تو نمیری

بمیرم ، بمیرم ، بمیرم و نبینم که تو میری

دانلود آهنگ مهدی مقدم الهی من بمیرم

 

متن آهنگ الهی من بمیرم از مهدی مقدم

الهی ، الهی ، الهی من بمیرم تو نمیری

بمیرم ، بمیرم ، بمیرم و نبینم که تو میری

الهی ، الهی ، بمیرم و نبینم که تو میری

الهی من بمیرم تو نمیری

می میرم اگه دستامو نگیری

mimiram age dastamo nagiri

نمی خواستم که تو پاسوز من شی

nemikhastam ke to pasoz man shi

بگو از پیش من جایی نمیری

الهی من بمیرم تو نمیری

می میرم اگه دستامو نگیری

mimiram age dastamo nagiri

نمی خواستم که تو پاسوز من شی

nemikhastam ke to pasoz man shi

بگو از پیش من جایی نمیری

یه چن وقته تو غصه گیر کردم

ببخشید که تورم دلگیر کردم

نمی خواستم که تو پاسوز من شی

نمی خوام مثه حال و روز من شی

نمی خوام از غمم تأثیر بگیری

الهی من بمیرم تو نمیری

الهی من بمیرم تو نمیری

می میرم اگه دستامو نگیری

mimiram age dastamo nagiri

نمی خواستم که تو پاسوز من شی

nemikhastam ke to pasoz man shi

بگو از پیش من جایی نمیری

الهی من بمیرم تو نمیری

می میرم اگه دستامو نگیری

mimiram age dastamo nagiri

نمی خواستم که تو پاسوز من شی

nemikhastam ke to pasoz man shi

ترانه آهنگ الهی من بمیرم از مهدی مقدم

الهی من بمیرم تو نمیری

الهی من بمیرم تو نمیری

می میرم اگه دستامو نگیری

mimiram age dastamo nagiri

نمی خواستم که تو پاسوز من شی

nemikhastam ke to pasoz man shi

بگو از پیش من جایی نمیری

الهی من بمیرم تو نمیری

می میرم اگه دستامو نگیری

mimiram age dastamo nagiri

نمی خواستم که تو پاسوز من شی

nemikhastam ke to pasoz man shi