دانلود آهنگ پازل باند دست عاشق
Download New Music Puzzle Band Daste Ashegh

آهنگ پازل باند بنام دست عاشق

دستِ یه عاشقو پَس نزن ، قیدمو پایِ هوس نزن

دانلود آهنگ پازل باند دست عاشق

 

متن آهنگ دست عاشق از پازل باند

کجای کاری ؟ کارِ من تمومه ، بودنِ با تو تنها آرزومه

میدونم این بار برمیگردی پیشم ، تو برنگردی من خودم نمیشم

چیزی نمونده بی تو کم بیارم ، میخوام بمیرم جونشو ندارم

نخواه که دست رو دست بذارم

دستِ یه عاشقو پَس نزن ، قیدمو پایِ هوس نزن

نمرده زندگی ، تو هنوز عاشقی ، به قلبِ عاشقت دست نزن

دستِ یه عاشقو پَس نزن ، قیدمو پایِ هوس نزن

Daste ye ashegho pas nazan gheidamo paie havas nazan

نمرده زندگی ، تو هنوز عاشقی ، به قلبِ عاشقت دست نزن

namorde zendegi to hanuz asheghi be ghalbe asheghet dast nazan

به قلبِ عاشقت دست نزن

ترانه آهنگ دست عاشق از پازل باند

بگو چِشاتو روی من نبستیـــ ، بذار دوباره حس کنم که هستی

دلی که بی تو دلخوشی نداره ، دوس داره باشی کاش بشه دوباره

چیزی نمونده بی تو کم بیارم ، میخوام بمیرم جونشو ندارم

نخواه که دست رو دست بذارم

دستِ یه عاشقو پَس نزن ، قیدمو پایِ هوس نزن

Daste ye ashegho pas nazan gheidamo paie havas nazan

نمرده زندگی ، تو هنوز عاشقی ، به قلبِ عاشقت دست نزن

namorde zendegi to hanuz asheghi be ghalbe asheghet dast nazan