دانلود آهنگ جدید حجت درولی یه سال

Download New Music Hojjat Dorvali Ye Sal

آهنگ حجت درولی بنام یه سال

به عکسای تو صد دفعه سر زدم من اینجوری بعد تو پر پر زدم

ندیدی یه سال تموم مردنو کنارم نبودی ببینی منو

ترانه:رضا معظمی+آهنگ و تنظیم:حمید احدی+میکس و مسترینگ:آرش شعیب

دانلود آهنگ جدید حجت درولی یه سال

 

متن آهنگ یه سال از حجت درولی

یه سال داره از رفتنت میگذره یه سالی که دارم هر شب میشکنم

Ye sal dare az raftanet migzare ye sali ke daram har shab mishkanam

خیابونو کوچه پر از خاطره ست یه ساله تو خونه قدم میزنم

Khiyabona koche por az khaterast ye sale to khone ghadam mizanam

چقدر زندگی اینجا سخته برام یه ساله که میخوام بذارم برم

Cheghadr zendegi inja sakhte baram ye sale ke mikham bezaram beram

کجا پا بذارم که بهتر بشم کجارو بدون تو دارم برم

Koja pa bezaram ke behtar besham koja ro bedone to daram beram

بدون تو بدجوری تنها شدم یه ساله که حرف میزنم با خودم

Bedone to bad jori tanha shodam ye sale ke harf mizanam ba khodam

یه ساله غمامو بغل کردمو غرورو تو اشکام حل کردمو

Ye sale ghamamo baghal kardamo ghororo too ashkam hal kardamo

به عکسای تو صد دفعه سر زدم من اینجوری بعد تو پر پر زدم

Be aksaye to sad dafe sar zadam man injori baade to par par zadam

ندیدی یه سال تموم مردنو کنارم نبودی ببینی منو

Nadidi ye sal tamome mordano kenaram nabodi bebini mano

ترانه آهنگ یه سال از حجت درولی

قسم خورده بودی که مال منی خیالم از آیندمون تخت بود

Ghsam khorde bodi ke male mani khiyalam az ayandamon takht bod

کسی که داره بی تو جون میکنه تا وقتی که تو بودی خوشبخت بود

Kasi ke dare bi to jon mikane ta vaghti ke to bodi khoshbakht bod

جای خالیه چشمای روشنت تو این خونه آورد خاموشیو

Jaye khaliye cheshmaye roshanet too in khone avord khamoshiyo

هنوز یادمه خاطرات تورو فراموش کردم فراموشیامو

Hanooz yadame khaterat to ro kardam faramoshiyamo

بدون تو بدجوری تنها شدم یه ساله که حرف میزنم با خودم

Bedone to bad jori tanha shodam ye sale ke harf mizanam ba khodam

یه ساله غمامو بغل کردمو غرورو تو اشکام حل کردمو

Ye sale ghamamo baghal kardamo ghororo too ashkam hal kardamo

به عکسای تو صد دفعه سر زدم من اینجوری بعد تو پر پر زدم

Be aksaye to sad dafe sar zadam man injori baade to par par zadam

ندیدی یه سال تموم مردنو کنارم نبودی ببینی منو

Nadidi ye sal tamome mordano kenaram nabodi bebini mano