دانلود آهنگ فاتح نورایی دوباره برگرد

 Download Music Fateh Nooraee Dobareh Bargard

آهنگ فاتح نورایی بنام دوباره برگرد

یادم میاد یه روز کنارت بودم

گفتی بمون کنار من آرومم

دانلود آهنگ فاتح نورایی دوباره برگرد

 

متن آهنگ دوباره برگرد از فاتح نورایی

یادم میاد یه روز کنارت بودم

گفتی بمون کنار من آرومم

گفتم کنارتم همیشه

کم کم شدم به چشم تو وابسته

دیگه شدم یه عاشق دل خسته

دیدم بدون تو نمیشه

مگه می شد عاشق نباشی

منم یه بی قرار تو

دلم همیشه جای تو

چرا دلت اومد جدا شیم

رفتی و تنها گریه کردم

نفس نفس به یاد تو

به یاد خنده های تو

چی شد دلت اومد جدا شیم

قرار گذاشتی دیگه نباشی

اگه باز دوباره واسه تو می خونم عزیزم

عاشقت می مونم عزیزم

asheghet mimonam azizam

دوباره برگرد

dobare bargard

اگه باز دوباره واسه تو می خونم عزیزم

عاشقت می مونم عزیزم

asheghet mimonam azizam

دوباره برگرد

dobare bargard

ترانه آهنگ دوباره برگرد از فاتح نورایی

قرار گذاشتی دیگه نباشی

اگه باز دوباره واسه تو می خونم عزیزم

عاشقت می مونم عزیزم

asheghet mimonam azizam

دوباره برگرد

dobare bargard

اگه باز دوباره واسه تو می خونم عزیزم

عاشقت می مونم عزیزم

asheghet mimonam azizam

دوباره برگرد

dobare bargard