loading...

ام پی تری فول

عجب جایی به داد من رسیدی تا من دنیا رو زیباتر ببینم تا من بخوام اونقدر زنده بمونم باهات رویام رو تا اخر ببینم عجب جایی به داد من رسیدی تا من دنیا رو تنهایی نگردم تو تنها ادمی هستی که هیچوقت باهاش احسا

حسین بازدید : 157 یکشنبه 15 مهر 1397

عجب جایی به داد من رسیدی
تا من دنیا رو زیباتر ببینم
تا من بخوام اونقدر زنده بمونم
باهات رویام رو تا اخر ببینم
عجب جایی به داد من رسیدی
تا من دنیا رو تنهایی نگردم
تو تنها ادمی هستی که هیچوقت


باهاش احساس تنهایی نکردم
تا از پیشت میرم دلتنگ میشم
به هیچکی جز تو احساسی ندارم
به جز تو از خدا چیزی نمیخوام
تا وقتی تو رو دارم کنارم
چه فرقی داره کی هست و کی نیست
بگو داریم تو بیداری میبینیم که بین دستهامون هیچ مانعی نیست
عجب جایی به داد من رسیدی
تا من دنیا رو زیباتر ببینم
تا من بخوام اونقدر زنده بمونم
باهات رویام رو تا اخر ببینم
عجب جایی به داد من رسیدی
تا من دنیا رو تنهایی نگردم
تو تنها ادمی هستی که هیچوقت
باهاش احساس تنهایی نکردم

 

http://www.music-mand.me/







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو