loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود اهنگ با یه نگاهت دلم میره,    دانلود اهنگ شایان قاسمی بنام حس خوب,    دانلود اهنگ های شایان قاسمی,    دانلود

حسین بازدید : 407 دوشنبه 16 مهر 1397


,   

,    دانلود اهنگ با یه نگاهت دلم میره
,    دانلود اهنگ شایان قاسمی بنام حس خوب
,    دانلود اهنگ های شایان قاسمی
,    دانلود اهنگ شایان قاسمی حس خوب
,    دانلود اهنگهای شایان قاسمی
,    میون این همه ادما همه دنیای من شدی
,    اهنگ حس خوب از شایان قاسمی
,    متن اهنگ شایان قاسمی حس خوب
,    دانلود آهنگ شایان قاسمی رویای من

http://behtaraneh.ir 

متن آهنگ حس خوب از شایان قاسمی

عاشق شدن به چشم های مست تو اخم های جذاب تو نگاه تو
حرف های تو یه دنیا ارامشه نمیخوام غمگین بشه چشای تو
با یه نگاهت دلم میره قلب من بدون تو از زندگیش سیره
اگه بخواد این دنیا تورو از من بگیره قلبم میگیره واسه همیشه

==» تکست اهنگ حس خوب از سایت بهترانه «==

چی میدونه تو میون این همه ادم ها همه دنیای من شدی شدی هوش و حواس
دلم پیشته حواسم درگیرته دل من با تو خوشه این حس خوبو بذار بمونه
با یه نگاهت دلم میره قلب من بدون تو از زندگیش سیره
اگه بخواد این دنیا تورو از من بگیره قلبم میگیره واسه همیشه

شایان قاسمی حس خوب

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ با یه نگاهت دلم میره دانلود اهنگ شایان قاسمی بنام حس خوب دانلود اهنگ های شایان قاسمی دانلود اهنگ شایان قاسمی حس خوب دانلود اهنگهای شایان قاسمی میون این همه ادما همه دنیای من شدی اهنگ حس خوب از شایان قاسمی متن اهنگ شایان قاسمی حس خوب دانلود آهنگ شایان قاسمی رویای من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو