loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ از چشام نگم برات,    از چشات نگم برات,    نگم برات از علاقم به چشات,    متن آهنگ نگم برات,    دانلود آهنگ بگ

حسین بازدید : 181 دوشنبه 16 مهر 1397



,    دانلود اهنگ از چشام نگم برات
,    از چشات نگم برات
,    نگم برات از علاقم به چشات
,    متن آهنگ نگم برات
,    دانلود آهنگ بگم برات
,    دانلود اهنگ نگم برات علی رهبری
,    ریمیکس نگم برات
,    آهنگ نگم برات چه کاری کرده با دلم نگات
,    دانلود آهنگ نگم برات ایوان بند

http://www.jenabmusic.com

متن آهنگ پازل بند نگم برات

لحظه لحظه روبرومی روبه راهم زندگیمی آرزومی

تو رو میبینمو دیگه نمیدونم چی میگم

ای وای چقد آروم تر از روزای دیگه م

نگم برات چه کاری کرده با دلم نگات

نگم برات چقد قشنگه دیوونگیات

نگم برات از صدات از علاقه م به چشات

خودت از چشام بخون خلاصه نگم برات

نگم برات چه کاری کرده با دلم نگات

نگم برات چقد قشنگه دیوونگیات

نگم برات از صدات از علاقه م به چشات

خودت از چشام بخون خلاصه از چشام بخون

نگم برات چه کاری کرده با دلم نگات

نگم برات چقد قشنگه دیوونگیات

نگم برات از صدات از علاقه م به چشات

خودت از چشام بخون خلاصه نگم برات

حسم بهت عمیقه و بدجور واست میمونه

آخه دیوونه نمیشه بیخیال بشم تو آخرین شانس منی دیوونه

ولی فقط میخوام بهت بگم

نگم برات چه کاری کرده با دلم نگات

نگم برات چقد قشنگه دیوونگیات

نگم برات از صدات از علاقه م به چشات

خودت از چشام بخون خلاصه نگم برات

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ از چشام نگم برات از چشات نگم برات نگم برات از علاقم به چشات متن آهنگ نگم برات دانلود آهنگ بگم برات دانلود اهنگ نگم برات علی رهبری ریمیکس نگم برات آهنگ نگم برات چه کاری کرده با دلم نگات دانلود آهنگ نگم برات ایوان بند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو