loading...

ام پی تری فول

X متن آهنگ خوشحال و شادو خندانم X دانلود آهنگ خوشحال و شاد و خندانم هنگامه یاشار X دانلود کلیپ خوشحال و شادو خندانم X دانلود آهنگ خوشحال و شادو خندانم قدر دنیارو میدانم X دانل

حسین بازدید : 328 چهارشنبه 18 مهر 1397
X متن آهنگ خوشحال و شادو خندانم X دانلود آهنگ خوشحال و شاد و خندانم هنگامه یاشار X دانلود کلیپ خوشحال و شادو خندانم X دانلود آهنگ خوشحال و شادو خندانم قدر دنیارو میدانم X دانلود آهنگ خوشحال و شادو خندانم شهرزاد بهشتیان X دانلود آهنگ بی کلام خوشحال و شادو خندانم X دانلود صوتی آهنگ خوشحال و شاد و خندانم X شعر خوشحال و شاد و خندان X نت خوشحال و شادو خندانم

http://atalmataltootooleh.com/13/

خوشحال و شاد و خندانم
قدر دنیا رو می‌دانم
خنده کنم من
دست بزنم من
پا بکوبم من
جوانم.
در دلم غمی ندارم
زیرا هست سلامت جانم
عمر ما کوتاست
چون گل صحراست
پس بیایید شادی کنیم.
بیایید باهم بخوانیم
ترانه‌ی جوانی را
عمر ما کوتاست
چون گل صحراست
پس بیایید شادی کنیم.
گل بریزم من
از روی دامن بر روی خرمن
شادانم

 

http://atalmataltootooleh.com/wp-content/uploads/audio/13.mp3

 







برچسب ها متن آهنگ خوشحال و شادو خندانم دانلود آهنگ خوشحال و شاد و خندانم هنگامه یاشار دانلود کلیپ خوشحال و شادو خندانم دانلود آهنگ خوشحال و شادو خندانم قدر دنیارو میدانم دانلود آهنگ خوشحال و شادو خندانم شهرزاد بهشتیان دانلود آهنگ بی کلام خوشحال و شادو خندانم دانلود صوتی آهنگ خوشحال و شاد و خندانم شعر خوشحال و شاد و خندان نت خوشحال و شادو خندانم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو