loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود اهنگ میخوام قلک بسازم,    دانلود کلیپ میخوام یه قلک بسازم از دلم,    متن اهنگ قلک غزل شاکری,    دانلود اهنگ

حسین بازدید : 183 جمعه 20 مهر 1397


,   
,    دانلود اهنگ میخوام قلک بسازم
,    دانلود کلیپ میخوام یه قلک بسازم از دلم
,    متن اهنگ قلک غزل شاکری
,    دانلود اهنگ های غزل شاکری
,    آهنگ قلک غزل شاکری آپارات
,    کلیپ قلک غزل شاکری
,    موزیک ویدیو قلک غزل شاکری
,    دانلود اهنگ قلک عشق از مهشید
,    دانلود فول البوم غزل شاکری

متن آهنگ قلک غزل شاکری

♪♪♫♫♪♪♯

میخوام یه قلک بسازم از دلم

حواسمو جمع کنم و یه روزی به وقتش که پر شد

♪♪♫♫♪♪♯ بشکنمش و آبروی عشقو بخرم ♪♪♫♫♪♪♯

میخوام یه قلک بسازم از دلم که وقتی

که صبح شد که رد شد تمام بد دلی ها

♪♪♫♫♪♪♯ تمام دل خوری ها ♪♪♫♫♪♪♯

تموم لحظه هایی که سر شد به ترس و به وحشت

از این که یار نباشه، رفیق و پا نباشه، به عهدش وفا نباشه

همه تلخیا رو بقچه کنم و دور بریزم

♪♪♫♫♪♪♯ جای عشقو تو دل وا کنم و ♪♪♫♫♪♪♯

آبروی عشقو بخرم

میخوام یه قلک بسازم از دلم

خاطره های خوب و سوا کنم و جیرینگی

توی دلش بریزم

یه روزی که پر شد قلکم

♪♪♫♫♪♪♯ از همه خاطراتت نگاهت کلامت مرامت ♪♪♫♫♪♪♯

اونوقت بدجور میشم اسیر و رامت

چادرمو سر میکشم سرمه میکشم به چشمام

UpMusicTag دانلود آهنگ غزل شاکری قلک

خنده رو میشونم رو لب هام پاشنه ها رو ور میکشم

روونه میشم به بازار

به جایی که عشق و عاشقی حراجه

عاشقا شدن یه دلال

♪♪♫♫♪♪♯ همه حالشون خرابه آخ ♪♪♫♫♪♪♯

رونق کارشون کساده

میونِ این آشفته بازار

من یکی به یادت، به عشقت، فارغ از قیمت و گرونی

به امیدی که مهربونی

آی اومدی که بیای و بمونی

♪♪♫♫♪♪♯ این دلو به پات میشکنم ♪♪♫♫♪♪♯

هرچی توش دارمو میریزم

رو سنگ فرش بازار و آبروی عشقو میخرم

♪♪♫♫♪♪♯

 

https://upmusics.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%BA%D8%B2%D9%84-%D8%B4%D8%A7%DA%A9%D8%B1%DB%8C-%D9%82%D9%84%DA%A9/







برچسب ها دانلود اهنگ میخوام قلک بسازم دانلود کلیپ میخوام یه قلک بسازم از دلم متن اهنگ قلک غزل شاکری دانلود اهنگ های غزل شاکری آهنگ قلک غزل شاکری آپارات کلیپ قلک غزل شاکری موزیک ویدیو قلک غزل شاکری دانلود اهنگ قلک عشق از مهشید دانلود فول البوم غزل شاکری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو