دانلود آهنگ بنیامین بهادری تو که عید منی

Download New Music Benyamin Bahadori To Ke Eyde Mani

آهنگ بنیامین بهادری بنام تو که عید منی

بیا باش تا خودم
اطراف تو باشم
اطراف تو هی عطر بپاشم

دانلود آهنگ بنیامین بهادری تو که عید منی

 

متن آهنگ تو که عید منی از بنیامین بهادری

بیا باش با خودم
بیا باش تا خودم
اطراف تو باشم
اطراف تو هی عطر بپاشم

Atrafe To Hey Atre To Basham

من حال خوشی دارم
تو فکر همین کارم
گیتارمو بردارم و
اطراف همین شهر بچرخم

اسفندُ کنم دود
هی فال بگیرم

Hey Fal Begiram

گل در بر می در کف و معشوق به کام است بخونم
این شاخه گل سرخُ به دستت برسونم
این سالُ من از دست تو تحویل بگیرم
در وا کن و آغوشتُ دریا کن و تحویل بگیرم

Daro Va Kono Aghoosheto Darya Kono Tahvilam Begir

تو که عین منی عید منی
عیدت مبارک
تو که شکل منی هموطنی
عیدت مبارک
تو که این همه هم حس منی

To Ke Inm Hame Ham Hesse Mani
عیدت مبارک

عیدت مبارک
عیدت مبارک

ترانه آهنگ تو که عید منی از بنیامین بهادری

حرکات تو هرکار تو
هر حرفی که درباره ی تو باشه عزیزه عزیزم

Har Harfi Ke Darbare To Bashe Azize Azizam

من با تو خوشه حالم
من با تو چه خوشحالم
صد سال به این سالم و این حال عزیزه عزیزم عزیزم

گل در بر و می در کف و معشوق به کام است بخونم
این شاخه گل سرخُ به دستت برسونم
این سالُ من از دست تو تحویل بگیرم
در وا کن و آغوشتُ دریا کن و تحویل بگیرم

تو که عین منی عید منی
عیدت مبارک
تو که شکل منی هموطنی
عیدت مبارک
تو که این همه هم حس منی

To Ke Inm Hame Ham Hesse Mani
عیدت مبارک

عیدت مبارک
عیدت مبارک

تو که عین منی عید منی
عیدت مبارک
تو که شکل منی هموطنی
عیدت مبارک
تو که این همه هم حس منی

To Ke Inm Hame Ham Hesse Mani
عیدت مبارک

عیدت مبارک
عیدت مبارک