دانلود آهنگ حامد محضرنیا من عاشقت بودم
Download Music Hamed Mahzarnia Man Asheghet Boodam

آهنگ حامد محضرنیا بنام من عاشقت بودم

من عاشقت بودم اینو نفهمیدی داری به من حس تنها شدن میدی

دانلود آهنگ حامد محضرنیا من عاشقت بودم

 

متن آهنگ من عاشقت بودم از حامد محضرنیا

من عاشقت بودم اینو نفهمیدی

داری به من حس تنها شدن میدی

با اینکه فهمیدم دست منو خوندی

تنهاتر از قبلم ای کاش میموندی

دستامو ول کردی تو این هوای سرد

چقدر بهت گفتم تنها نرو برگرد

هرچی صدات کردم حرفامو نشنیدی

من عاشقت بودم اما نفهمیدی

حتما یکی به جای من هست

که حاضره واست بمیره

وقتی که میری زیر بارون چترشو رو سرت بگیره

میدونم این درد دلامم اهمیت نداره دیگه

Midunam in dard delamam ahamiat nadare dige

اهمیت نمیدی قلبم راجع به تو چی داره میگیه

ahamiat nemidi ghalbam raje be to chi dar migie

ترانه آهنگ من عاشقت بودم از حامد محضرنیا

دستامو ول کردی تو این هوای سرد

چقدر بهت گفتم تنها نرو برگرد

هرچی صدات کردم حرفامو نشنیدی

من عاشقت بودم اما نفهمیدی

حتما یکی به جای من هست

که حاضره واست بمیره

وقتی که میری زیر بارون چترشو رو سرت بگیره

میدونم این درد دلامم اهمیت نداره دیگه

Midunam in dard delamam ahamiat nadare dige

اهمیت نمیدی قلبم راجع به تو چی داره میگیه

ahamiat nemidi ghalbam raje be to chi dar migie