loading...

ام پی تری فول

,    ,    متن اهنگ این دل رفت,    این دل رفت محسن ابراهیم زاده,    متن اهنگ درد دل محسن ابراهیم زاده,    اهنگ این دل رفت از م

حسین بازدید : 311 یکشنبه 29 مهر 1397


,   
,    متن اهنگ این دل رفت
,    این دل رفت محسن ابراهیم زاده
,    متن اهنگ درد دل محسن ابراهیم زاده
,    اهنگ این دل رفت از محسن ابراهیم
,    آهنگ این دل رفت
,    متن آهنگ چی شد محسن ابراهیم زاده
,    متن آهنگ تیمار محسن ابراهیم زاده
,    دانلود اهنگ این دل رفت فقط واسه تو میکنه ضعف
,    متن اهنگ مرهم جان

http://taraneyab.com/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D9%84-%D8%B1%D9%81%D8%AA-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%BE/

متن آهنگ این دل رفت محسن ابراهیم زاده

آخه من دوسِت دارم دست خودم نیست
خودتم میدونی که این علاقه کم نیست
آخه من دوسِت دارم دست خودم نیست
تو که باشی نه دیگه غم تو دلم نیست

آخ منی که بیقرارم
من دیگه کاری ندارم
فقط هی خیره بشم به جفت چشمات

این دل رفت
فقط واسه تو میکنه ضعف
آخه واسه ی توئه که هست
روزای هفته رو این دل بیقراره

این دل رفت
فقط واسه تو میکنه ضعف
آخه واسه ی توئه که هست
روزای هفته رو این دل بیقراره

شب درازه واسه ی ما بسازه
خاطره های دوست داشتنی رو
کم نیاره همه چیز دست یاره
دیگه تو عزیز دل منی و

آخ منی که بیقرارم
من دیگه کاری ندارم
فقط هی خیره بشم به جفت چشمات

این دل رفت
فقط واسه تو میکنه ضعف
آخه واسه ی توئه که هست
روزای هفته رو این دل بیقراره

این دل رفت
فقط واسه تو میکنه ضعف
آخه واسه ی توئه که هست
روزای هفته رو این دل بیقراره







برچسب ها متن اهنگ این دل رفت این دل رفت محسن ابراهیم زاده متن اهنگ درد دل محسن ابراهیم زاده اهنگ این دل رفت از محسن ابراهیم آهنگ این دل رفت متن آهنگ چی شد محسن ابراهیم زاده متن آهنگ تیمار محسن ابراهیم زاده دانلود اهنگ این دل رفت فقط واسه تو میکنه ضعف متن اهنگ مرهم جان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو