loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ چه کنم پویا بیاتی Lyrics Music Pouya Bayati Che Konam   ترانه و شعر آهنگ چه کنم پویا بیاتی چه کنم با دردایی که پا تویه دلم میذارن چه کنم با فردایی که از دیروزم بیزارن چه کنم با بی

حسین بازدید : 212 دوشنبه 30 مهر 1397

متن آهنگ چه کنم پویا بیاتی

Lyrics Music Pouya Bayati Che Konam

متن آهنگ چه کنم پویا بیاتی

 

ترانه و شعر آهنگ چه کنم پویا بیاتی

چه کنم با دردایی که پا تویه دلم میذارن چه کنم با فردایی که از دیروزم بیزارن
چه کنم با بی کسی ها منمو دلواپسیها چه کنم تا دلتنگیها دست از سر من بردارن

چه کنم با دردایی که پا تویه دلم میذارن چه کنم با فردایی که از دیروزم بیزارن
چه کنم با بی کسی ها منمو دلواپسیها چه کنم تا دلتنگیها دست از سر من بردارن

چرا هیشکی تو این دنیا احساسم رو نمیدونه کاش از اول میدونستم دنیا واسه من زندونه

 

کاش از اول میدونستم دل کندن مثله مردن سخته دلبستن آسونه

تو خدایا آرومم کن چشمام خیسه بارونن فقط انگار اشکامن که حاله دلمو میدونن
نمیتونم شاهد باشم آدمها با بی رحمیشون دلمو میلرزونن

تکست آهنگ چه کنم پویا بیاتی

چه کنم با تقویمی که زیر پای پاییزه چه کنم با تصمیمی که از دلشوره لبریزه
چه کنم با خستگیها منمو دلبستگیها چه کنم با روحم با این آواره ی بی انگیزه

چه کنم با تقویمی که زیر پای پاییزه چه کنم با تصمیمی که از دلشوره لبریزه
چه کنم با خستگیها منمو دلبستگیها چه کنم با روحم با این آواره ی بی انگیزه

چرا هیشکی تو این دنیا احساسم رو نمیدونه کاش از اول میدونستم دنیا واسه من زندونه
کاش از اول میدونستم دل کندن مثله مردن سخته دلبستن آسونه

تو خدایا آرومم کن چشمام خیسه بارونن فقط انگار اشکامن که حاله دلمو میدونن
نمیتونم شاهد باشم آدمها با بی رحمیشون دلمو میلرزونن

**

http://www.faratext.com/15764/lyrics-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%da%86%d9%87-%da%a9%d9%86%d9%85-%d9%be%d9%88%db%8c%d8%a7-%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%aa%db%8c.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو