loading...

ام پی تری فول

بهترین ترانه رو من از چشای تو میسازم تو غمار زندگی مون تو نباشی من میبازم اگه باشی تو در کنارم با تو من مالک دنیام بی خیال غربت و غم بی خیال نور فردام دوست دارم دوست دارم توی دنیا تورو دارم دوست

حسین بازدید : 141 پنجشنبه 03 آبان 1397

بهترین ترانه رو من از چشای تو میسازم

تو غمار زندگی مون تو نباشی من میبازم

اگه باشی تو در کنارم با تو من مالک دنیام

بی خیال غربت و غم بی خیال نور فردام

دوست دارم دوست دارم توی دنیا تورو دارم

دوست دارم دوست دارم توی دنیا تورو دارم

مث آسمون که تنها امیدش چند تا ستارس

دیدن برق نگاهت واسه من عمر دوبارس

اثر انگشت تو یعنی قصه ی خوب نوازش

هر نگاه عاشق تو غزل آبی خواهش

جاده های مهربونی میگذره از تو نگاهت

روشنه شبای تارم تو خیال روی ماهت

 

جاده های مهربونی میگذره از تو نگاهت

روشنه شبای تارم تو خیال روی ماهت

 

منبع:

ایکس نایس http://xnice.rzb.ir/

 

بهترین ترانه رو من از چشای تو میسازم

تو غمار زندگی مون تو نباشی من میبازم

اگه باشی تو در کنارم با تو من مالک دنیام

بی خیال غربت و غم بی خیال نور فردام

دوست دارم دوست دارم توی دنیا تورو دارم

دوست دارم دوست دارم توی دنیا تورو دارم

 

مث آسمون که تنها امیدش چند تا ستارس

دیدن برق نگاهت واسه من عمر دوبارس

اثر انگشت تو یعنی قصه ی خوب نوازش

هر نگاه عاشق تو غزل آبی خواهش

جاده های مهربونی میگذره از تو نگاهت

روشنه شبای تارم تو خیال روی ماهت

 

جاده های مهربونی میگذره از تو نگاهت

روشنه شبای تارم تو خیال روی ماهت

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو