loading...

ام پی تری فول

امیر قیامتاگه خیانت نمیکردیمتن این اهنگ:هـــی نمیپرسم چرا از چه زمانی چطوری و چه کسی فقط میپرسم من و چند فروختی؟ جسمم مونده عقلم از هوش رفته اگه فازت غم نی پس گوش نده وقتی به خاطرت

حسین بازدید : 169 پنجشنبه 03 آبان 1397

امیر قیامت
اگه خیانت نمیکردی

متن این اهنگ:


هـــی نمیپرسم چرا از چه زمانی 
چطوری و چه کسی 
فقط میپرسم من و چند فروختی؟





جسمم مونده عقلم از هوش رفته 
اگه فازت غم نی پس گوش نده 

وقتی به خاطرت رفتم غربت دو سه سالی 
اصلا عینت خیالت بود که دو سه باری , نه 
یه بار بهم زنگ بزنی تو سه سالی 
که نبودم پیشت , شلوغه پیشت 


هی میخوردم سلامتیش میگفتم میشه 
برگرده حالا اون به کنار من؟ 
دوسش داشتم حتی با صدای غم 
صدای تو صدای من با صدای بم 

میرفت به آسمون حالا با صدای من 
آسمونم ابری بود با نگاه من 
میریخت روی چشا لابد اشکای من 
این همه عاشقت بودم بهم گفتی مرد 
نه جون مهدی گفتی مرد 


اگه خیانت نمیکردی الان بودی پیشم 
بی خوابی نمیشدم خب من از دیشب 
تموم گوشه های شهر و زدم قدم 
نمیدونم چرا پاییزه رو این بدن 


نه توهم مثل ماها داری داستان 
خود کشی کنی با ۱۰ تا دیازپام؟ 
چه قهوه تلخی , این فالته 
که پیشم بمونی ولی این کارته 

که خیانت کنی پس این فالته 
بگو ببینم اصلا از عشق بارته 
گفتی بین این همه تورو پسندیدم 
گفتم منم جای همه تورو پرستیدم 

کم نذاشتم واست دوست دارم یه نفس 
زیر لبم تکرار میشد یه عمر تو قفس 
گذاشته بودی دیدی گذشته تویی 
من و غرق تو تو غرق شادیا بودی 

باز دارم بگم که من هر شب دیدم 
آدمایی بهتر از تو که به من هرشب گیرن 
ولی اومدن آدمایی که لش تر از من بودن و 
دل تو واسه اونا غش کرد احمق 


اگه خیانت نمیکردی الان بودی پیشم 
بی خوابی نمیشدم خب من از دیشب 
تموم گوشه های شهر و زدم قدم 
نمیدونم چرا پاییزه رو این بدن 


کاش میرفتی پیش یکی بهتر از من 
اون موقع میگفتم عاشق ما نبوده حتما 
گذاشته رفتی با این همه خاطرات که چی؟ 

ببین منه احمق بودم خاطر خواه کی 
نمیدونم دیگه چرا از تو سردم 
تاکه اسمت و میارن میگیرم سر درد 
زمانی از دوریت میزدم پر پر 

ولی الان همون دیسکو میگردم پیت حتما 
اسمت و خالکوبی کرده بودم رو قلبم 
اما الان مردت و هم نمیزارم روی قبرم 
دیگه بسه زیادی زده استحکام 

میشناختم از قدیم تو حس ماست 
یادته گفتی قیامت بهم بده یه فرجه 
گفتم اصلا از عشق قیامت به تو چه 
خیلی زود از دلم میری میشی یه نقطه 
حتی اگه تو خاطره هام هم باشی یه افته 


اگه خیانت نمیکردی الان بودی پیشم 
بی خوابی نمیشدم خب من از دیشب 
تموم گوشه های شهر و زدم قدم 
نمیدونم چرا پاییزه رو این بدن

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو