loading...

ام پی تری فول

,    متن اهنگ بی وفا محسن لرستانی,    محسن لرستانی بی وفا,    اهنگ بی وفایی محسن لرستانی,    متن آهنگ محسن لرستانی,    دانلود

حسین بازدید : 138 شنبه 05 آبان 1397





,    متن اهنگ بی وفا محسن لرستانی
,    محسن لرستانی بی وفا
,    اهنگ بی وفایی محسن لرستانی
,    متن آهنگ محسن لرستانی
,    دانلود اهنگ بی وفایی محسن لرستانی
,    محسن لرستانی بی وفایی
,    متن اهنگ وابسته محسن لرستانی
,    متن اهنگ بی وفایی
,    متن اهنگ بی وفایی از محسن لرستانی

متن آهنگ بی وفایی محسن لرستانی

Lyrics Music Mohsen Lorestani Bi Vafaei

متن آهنگ بی وفایی محسن لرستانی

 

ترانه و شعر آهنگ بی وفایی محسن لرستانی

نتونست بمونه دلش از صدام خسته شد زود شاید پیشه چشمامش دله عاشقم خیلی کم بود
دلم پیشه اونه آخه اون بی وفا یه روزی عاشقم بود

نتونست نمیخواست گذشت از این عاشق چه آسون حالا من غریبم نمیدونه حالا کجاست اون
فقط آرزومه اون هر جاست با هر کی که باشه بخوابه شب آروم

بی وفایی کرد و رفت نموند قلبه عاشقه منو سوزوند
از کنار قلبه من چه ساده رد شده مثله غریبه ها با دلم بد شده

بی وفایی کرد و رفت نموند قلبه عاشقه منو سوزوند
نفرینش نمیکنم شاید شبیه من اونم یه عاشقه ولی این حق منم نبود

تکست آهنگ بی وفایی محسن لرستانی

چشامو میبندم شاید حس کنم هست کنارم میدونست بجز اون کسی رو تو دنیا ندارم
دلم رو شکسته ولی من نمیخوام یکی دیگه رو جاش بذارم

میرفتو نگاهش نیفتاد به چشمام یه بارم هنوز پیشه اونه ازش خاطراتی که دارم
دلم خیلی گرفته خدا طاقته دوریشو آخه دیگه ندارم

بی وفایی کرد و رفت نموند قلبه عاشقه منو سوزوند
از کنار قلبه من چه ساده رد شده مثله غریبه ها با دلم بد شده

بی وفایی کرد و رفت نموند قلبه عاشقه منو سوزوند
نفرینش نمیکنم شاید شبیه من اونم یه عاشقه ولی این حق منم نبود

**

http://www.faratext.com/15653/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%DB%8C-%D9%88%D9%81%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D9%84%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C.html

 







برچسب ها متن اهنگ بی وفا محسن لرستانی محسن لرستانی بی وفا اهنگ بی وفایی محسن لرستانی متن آهنگ محسن لرستانی دانلود اهنگ بی وفایی محسن لرستانی محسن لرستانی بی وفایی متن اهنگ وابسته محسن لرستانی متن اهنگ بی وفایی متن اهنگ بی وفایی از محسن لرستانی متن اهنگ بی وفا رفتم که رفتم دانلود آهنگ رفتم که رفتم از مرضیه دانلود رایگان آهنگ مرضیه رفتم که رفتم کلیپ رفتم که رفتم شاه دانلود آهنگ رفتم که رفتم مرضیه mp3 اهنگ رفتم که رفتم مرضیه اپارات دانلود آهنگ رفتم که رفتم مرضیه ویکی صدا رفتم که رفتم جهان دانلود آهنگ از برت دامن کشان رفتم ای نامهربان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو