loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ مهدی شکوهی هوای بارون,    دانلود آهنگ هوای بارون مهدی شکوهی با کیفیت 320,    دانلود موزیک ویدیو بارون مهدی شکوهی,    دانلود

حسین بازدید : 167 یکشنبه 06 آبان 1397


,    دانلود آهنگ مهدی شکوهی هوای بارون
,    دانلود آهنگ هوای بارون مهدی شکوهی با کیفیت 320
,    دانلود موزیک ویدیو بارون مهدی شکوهی
,    دانلود اهنگ بارون مهدی شکوهی
,    متن آهنگ بارون مهدی شکوهی
,    دانلود آهنگ مهدی شکوهی میدونم روزای خوبی توی راهه
,    مهدی شکوهی عشق من
,    دانلود آهنگ مهدی شکوهی جون دلم
,    بارون مهدی شکوهی 320

,   

https://upmusics.com/

 

بارونه نم نم چترو خیابون

بازم دلم هواتو کرده زیره بارون
دلتنگیه من کمتر نمیشه

کاشکی بیای بمونی پیشم همیشه
بارونه نم نم چترو خیابون بازم دلم هواتو کرده زیره بارون
♪♪♫♫♪♪♯ دلتنگی من کمتر نمیشه کاشکی بیای بمونی پیشم همیشه ♪♪♫♫♪♪♯

شعر : امید محمدی
♪♪♫♫♪♪♯ میدونم روزایه خوبی تویه راهه واسه ی من فقط عشقه تو تکیه گاهه♪♪♫♫♪♪♯
حرفامو نگفته از چشام میخونی خوشحالم همیشه تو دلم میمونی
میدونم روزایه خوبی تویه راهه

واسه ی من فقط عشقه تو تکیه گاهه
حرفامو نگفته از چشام میخونی

خوشحالم همیشه تو دلم میمونی

UpMusicTag دانلود آهنگ مهدی شکوهی بارون

از بس تو خونه عطر تو پیچید

چشمایه عاشقه من جز تو نمیدید
تا باورت شد دلواپسیهام

دیدم به جز تو چشمام چیزی نمیخواد

بارونه نم نم چترو خیابون بازم دلم هواتو کرده زیره بارون
♪♪♫♫♪♪♯ دلتنگی من کمتر نمیشه کاشکی بیای بمونی پیشم همیشه ♪♪♫♫♪♪♯

آهنگسازی : حسین توکلی
♪♪♫♫♪♪♯ میدونم روزایه خوبی تویه راهه واسه ی من فقط عشقه تو تکیه گاهه ♪♪♫♫♪♪♯
حرفامو نگفته از چشام میخونی خوشحالم همیشه تو دلم میمونی
میدونم روزایه خوبی تویه راهه

واسه ی من فقط عشقه تو تکیه گاهه
حرفامو نگفته از چشام میخونی

خوشحالم همیشه تو دلم میمونی

♪♪♫♫♪♪♯

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود آهنگ مهدی شکوهی هوای بارون دانلود آهنگ هوای بارون مهدی شکوهی با کیفیت 320 دانلود موزیک ویدیو بارون مهدی شکوهی دانلود اهنگ بارون مهدی شکوهی متن آهنگ بارون مهدی شکوهی دانلود آهنگ مهدی شکوهی میدونم روزای خوبی توی راهه مهدی شکوهی عشق من دانلود آهنگ مهدی شکوهی جون دلم بارون مهدی شکوهی 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو