loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ دلم همسایه اهه,    دانلود آهنگ گله محسن یاحقی 320,    دانلود آهنگ قدیمی گله از محسن یاحقی,    دانلود اهنگ گله از محسن یگانه

حسین بازدید : 164 یکشنبه 06 آبان 1397



,    دانلود اهنگ دلم همسایه اهه
,    دانلود آهنگ گله محسن یاحقی 320
,    دانلود آهنگ قدیمی گله از محسن یاحقی
,    دانلود اهنگ گله از محسن یگانه
,    دانلود آهنگ هرچی عشقه توی دنیا قدیمی
,    دانلود آهنگ گله میکنم من از تو از محسن یگانه
,    دانلود آهنگ هرچی عشقه توی دنیا از محسن یگانه
,    دانلود آهنگ گله 320
,    دانلود آهنگ کنار هر قطره اشکم محسن یگانه

دانلود آهنگ قدیمی گله از محسن یاحقی

دانلود آهنگ غمگین محسن یاحقی بنام گله

دانلود اهنگ محسن ياحقي به نام گله

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

تکست و متن آهنگ محسن یاحقی گله

کنار هر قطره ی اشکم هزار خاطره دفنه ، اینقد خاطره داریم که گویی قد یه قرنه

گلوم میسوزه از عشقت عشقی که مثل زهره

ولی بی عشق تو هر دم خنده با لب های من قهره

درسته با منی اما به این بودن نیازارم

تو که حتی با چشماتم نمیگی آه دوستت دارم

اگه گفتی دوست دارم فقط بازی لب هات بود

اگر نه رنگ خودخواهی نشسته توی چشمات

هرچی عشقه توی دنیا من میخواستم مال ما شه

اما تو هیچوقت نذاشتی بینمون غصه نباشه

فکر میکردم که میتونم با تو هم خونه بمونم

نمیدونستم نمیشه آخه بی تو نمیتونم

گله میکنم من از تو از تو که این همه بی رحمی

هزار بار مردم از عشقت تو که هیچوقت نمیفهمی

گله میکنم من از تو از تو که این همه بیرحمی

هزار بار مردم از عشقت تو که هیچوقت نمی فهمی

چشام همزاد اشک و خون دلم همسایه ی آهه

زمونه گرگ و عشق تو شبیه مکر روباهه

شدم چوپان ساده لوح کنار گله ی احساس

چه رسمی داره این گله سر چنگال گرگ دعواس

تو اینقدر خواستنی هستی که این گله نمیفهمه

اگه لبخند به لب داری دلت از سنگ و بی رحمه

ببخش خوبم اگه این عشق حیله ی تورو رو کرد

نفرین به دل ساده که به چنگال تو خو کرد

هر چی عشقه توی دنیا من میخواستم مال ما شه

اما تو هیچوقت نذاشتی بینمون غصه نباشه

فکر میکردم با یه بوسه با تو همخونه میمونم

نمیدونستم نمیشه آخه بی تو نمیتونم

گله میکنم من از تو از تو که این همه بیرحمی

هزار بار مردم از عشقت تو که هیچوقت نمیفهمی

گله میکنم من از تو از تو که این همه بیرحمی

هزار بار مردم از عشقت تو که هیچوقت نمیفهمی

دانلود فول ارشیو آلبوم گله ۱ محسن یاحقی

هرچی عشقه توی دنیا من میخواستم مال ما شه

اما تو هیچوقت نذاشتی بینمون غصه نباشه

فکر میکردم با یه بوسه با تو همخونه میمونم

نمیدونستم نمیشه آخه بی تو نمیتونم

گله میکنم من از تو از تو که این همه بیرحمی

هزار بار مردم از عشقت تو که هیچوقت نمیفهمی

گله میکنم من از تو از تو که این همه بیرحمی

هزار بار مردم از عشقت تو که هیچوقت نمیفهمی

http://new-song.ir

دانلود آهنگ







برچسب ها دانلود اهنگ دلم همسایه اهه دانلود آهنگ گله محسن یاحقی 320 دانلود آهنگ قدیمی گله از محسن یاحقی دانلود اهنگ گله از محسن یگانه دانلود آهنگ هرچی عشقه توی دنیا قدیمی دانلود آهنگ گله میکنم من از تو از محسن یگانه دانلود آهنگ هرچی عشقه توی دنیا از محسن یگانه دانلود آهنگ گله 320 دانلود آهنگ کنار هر قطره اشکم محسن یگانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو