loading...

ام پی تری فول

اکورد آهنگ فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم,دانلود رایگان اهنگ فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم,دانلود آهنگ فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم ریم

حسین بازدید : 665 شنبه 12 آبان 1397

اکورد آهنگ فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم,دانلود رایگان اهنگ فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم,دانلود آهنگ فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم ریمیکس Remix,دانلود آهنگ فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم کیفیت 320,متن آهنگ فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم,کد آهنگ پیشواز همراه اول فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم,دانلود آهنگ فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم,کد آوای انتظار همراه اول فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم,

https://www.kord-song.ir

 

متن آهنگ چشم انتظار از فرهاد جهانگیری

آتشی زدی به قلبم از یه روزی رسمش نی با ای که میسازی بسوزی

بی دلیل تنهام گذاشتی تا بمیرم سخته به درایه بسته چش بدوزی

هرکجا یادت که کردن گریه کردم در خیالم گیسواته شانه کردم

نا امید و خسته و بی آشیانم گوشه ای نشستم و باز گریه کردم

بشکنه دست سرنوشتم که یارمه از مه گرفتی

اخه چقد نامهربانی خدایی خیلی بد نوشتی

لعنتی یکم یواش تر زخم نزن طاقت ندارم

رو دلم جایی برای زخم تازه ای ندارم رو دلم جایی برای زخم تازه ای ندارم

**********

تا نفس دارم تو از یادم نمیری حتی اگر جان منه از مه بگیری

یا که برگرد و نرو تو از کنارم یا بیا منم ببر هرجا که میری

تا نفس دارم تو از یادم نمیری حتی اگر جان منه از مه بگیری

یا که برگرد و نرو تو از کنارم یا بیا منم ببر هرجا که میری

بشکنه دست سرنوشتم که یارمه از مه گرفتی

اخه چقد نامهربانی خدایی خیلی بد نوشتی

لعنتی یکم یواش تر زخم نزن طاقت ندارم

رو دلم جایی برای زخم تازه ای ندارم رو دلم جایی برای زخم تازه ای ندارم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها اکورد آهنگ فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم دانلود رایگان اهنگ فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم کد آهنگ پیشواز ایرانسل فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم دانلود آهنگ فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم ریمیکس Remix دانلود آهنگ فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم کیفیت 320 متن آهنگ فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم کد آهنگ پیشواز همراه اول فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم دانلود آهنگ فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم کد آوای انتظار همراه اول فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو