loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ جاده با صدای سامان جلیلی,    دانلود اهنگ سامان جلیلی جاده,    دانلود اهنگ سامان جلیلی بارون,    جاده سامان جلیلی, &nbs

حسین بازدید : 289 چهارشنبه 16 آبان 1397


,    دانلود آهنگ جاده با صدای سامان جلیلی
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی جاده
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی بارون
,    جاده سامان جلیلی
,    دانلود اهنگ جدید سامان جلیلی
,    اهنگ جاده سامان جلیلی
,    متن اهنگ جاده سامان جلیلی
,    اهنگ جدید سامان جلیلی قدم بزن
,    اهنگ سامان جلیلی قدم بزن

,   

http://rozmusic.com/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%87.html

 

متن آهنگ جاده سامان جلیلی

قلبا تورو میخوام تویی دنیام مث قبلا قبلا تو هم میگفتی با منه قلبت الانا اصلا
من دلم میخواد بزنیم به جاده بریم لب دریا با پای پیاده
دلم میخواد بارون بشوره غمامو خیره شی به چشمام بدون اراده
اصلا نمیفهمم یعنی چی ما دور باشیم قطعا بارون میاد باید یه جا باشیم
مثلا عشق منی دیوونه ها پس کوشی میمیرم میمیرم
اصلا نمیفهمم یعنی چی ما دور باشیم قطعا بارون میاد باید یه جا باشیم
مثلا عشق منی دیوونه ها پس کوشی میمیرم میمیرم

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی جاده با لینک مستقیم

قلبا تورو میخوام تویی دنیام مث قبلا قبلا تو هم میگفتی با منه قلبت الانا اصلا
من دلم میخواد بزنیم به جاده بریم لب دریا با پای پیاده
دلم میخواد بارون بشوره غمامو خیره شی به چشمام بدون اراده
اصلا نمیفهمم یعنی چی ما دور باشیم قطعا بارون میاد باید یه جا باشیم
مثلا عشق منی دیوونه ها پس کوشی میمیرم میمیرم
اصلا نمیفهمم یعنی چی ما دور باشیم قطعا بارون میاد باید یه جا باشیم
مثلا عشق منی دیوونه ها پس کوشی میمیرم میمیرم

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ جاده با صدای سامان جلیلی دانلود اهنگ سامان جلیلی جاده دانلود اهنگ سامان جلیلی بارون جاده سامان جلیلی دانلود اهنگ جدید سامان جلیلی اهنگ جاده سامان جلیلی متن اهنگ جاده سامان جلیلی اهنگ جدید سامان جلیلی قدم بزن اهنگ سامان جلیلی قدم بزن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو