loading...

ام پی تری فول

دانلود رایگان اهنگ  من خواب شیرینتم کنار بالینتم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  من خواب شیرینتم کنار بالینتم,کد آوای انتظار همراه اول  من خواب شیرینتم کنار بالینتم,کد آهنگ پیشواز همراه اول&nbs

حسین بازدید : 249 چهارشنبه 16 آبان 1397

دانلود رایگان اهنگ  من خواب شیرینتم کنار بالینتم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  من خواب شیرینتم کنار بالینتم,کد آوای انتظار همراه اول  من خواب شیرینتم کنار بالینتم,کد آهنگ پیشواز همراه اول  من خواب شیرینتم کنار بالینتم,دانلود آهنگ  من خواب شیرینتم کنار بالینتم کیفیت 320,دانلود آهنگ  من خواب شیرینتم کنار بالینتم,متن آهنگ  من خواب شیرینتم کنار بالینتم,اکورد آهنگ  من خواب شیرینتم کنار بالینتم,دانلود آهنگ  من خواب شیرینتم کنار بالینتم ریمیکس Remix,

https://naslemusic.com

متن آهنگ مجتبی دربیدی با نام یار شیرین

 

چه دلنواز اومدم اما با ناز اومدم
شکوفه ریز اومدم اما عزیز اومدم
آخه گفته بودی دیر نکن عاشقو دلگیر نکن
گفته بودی زود بیا لحظه موعود بیا
منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز
واسه عاشق دلتنگ دلم خونه دلباز
منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز
واسه عاشق دلتنگ دلم خونه دلباز


گفتی بیا بیقرار انگار که اومد بهار
گفتی بیا سرزده انگار که عید اومده
بذار مهتاب رو پیرهن کنم چشمتو روشن کنم
سکه دیدار بشم عیدی واسه یار بشم
منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز
واسه عاشق دلتنگ دلم خونه دلباز
منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز
واسه عاشق دلتنگ دلم خونه دلباز


من خواب شیرینتم کنار بالینتم
میخوام قصه خواهش بگم شعر نوازش بگم
زلفاتو درهم بریز خوابمو برهم بریز
نگو دیر شدو شور و تاب رفت
عاشق خسته خواب رفت
منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز
واسه عاشق دلتنگ دلم خونه دلباز


منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز
واسه عاشق دلتنگ دلم خونه دلباز
منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز
واسه عاشق دلتنگ دلم خونه دلباز

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود رایگان اهنگ من خواب شیرینتم کنار بالینتم کد آهنگ پیشواز ایرانسل من خواب شیرینتم کنار بالینتم کد آوای انتظار همراه اول من خواب شیرینتم کنار بالینتم کد آهنگ پیشواز همراه اول من خواب شیرینتم کنار بالینتم دانلود آهنگ من خواب شیرینتم کنار بالینتم کیفیت 320 دانلود آهنگ من خواب شیرینتم کنار بالینتم متن آهنگ من خواب شیرینتم کنار بالینتم اکورد آهنگ من خواب شیرینتم کنار بالینتم دانلود آهنگ من خواب شیرینتم کنار بالینتم ریمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو