loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ خواب آور رستاک,    آهنگ قهر رستاک,    آهنگ خواب آور بی کلام,    دانلود فول آلبوم رستاک حلاج به صورت یکجا,   

حسین بازدید : 101 شنبه 19 آبان 1397




,    دانلود آهنگ خواب آور رستاک
,    آهنگ قهر رستاک
,    آهنگ خواب آور بی کلام
,    دانلود فول آلبوم رستاک حلاج به صورت یکجا
,    دانلود آهنگ های رستاک
,    دانلود آهنگ ماهی رستاک
,    دانلود آهنگ رستاک تنهایی
,    دانلود اهنگ عید رستاک
,    دانلود آهنگ هوایی رستاک 320

,   

http://nicmusic.net/1394/12/rastaak-hallaj-called-khab-avar/

 

 

متن آهنگ رستاک به نام خواب آور

 

یه خونه یه گیتار چشمای تو

تمام غروبو تماشای تو

یه عمری که سر میکنم پای تو

بگو دیگه چی از همین بهتره

کنار تو با عشق درگیرمو

تا هرجا که خواستم دارم میرمو

یه روزم کنار تو میمیرمو

بذار هرچقدر میشه خوش بگذره

نشستم چشاتو تماشا کنم

نگاهت مثل قرص خواب آوره

با من راجبه عشق شوخی نکن

برام حتی فکرش عذاب آوره

نشستم چشاتو تماشا کنم

نگاهت مثل قرص خواب آوره

با من راجبه عشق شوخی نکن

برام حتی فکرش عذاب آوره

♫♫♫

دانلود آهنگ رستاک به نام خواب آور

♫♫♫

کنار تو تا صبح بیدارمو

کنار همم خوابمون میبره

چرا باید این لحظه ها بگذره

کنار تو تا صبح بیدارمو

کنار همم خوابمون میبره

چرا باید این لحظه ها بگذره

نشستم چشاتو تماشا کنم

نگاهت مثل قرص خواب آوره

با من راجبه عشق شوخی نکن

برام حتی فکرش عذاب آوره

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ خواب آور رستاک آهنگ قهر رستاک آهنگ خواب آور بی کلام دانلود فول آلبوم رستاک حلاج به صورت یکجا دانلود آهنگ های رستاک دانلود آهنگ ماهی رستاک دانلود آهنگ رستاک تنهایی دانلود اهنگ عید رستاک دانلود آهنگ هوایی رستاک 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو