loading...

ام پی تری فول

X دانلود آهنگ نگرفتی دستمو X متن اهنگ هیچ الیاس یالچینتاش X تو میگفتی که عاشقمی نفست میره واسه دلم X متن ترکی اهنگ هیچ الیاس یالچینتاش X دانلود اهنگ تا وابستت شدم مسعود صادقلو

حسین بازدید : 405 شنبه 19 آبان 1397
X دانلود آهنگ نگرفتی دستمو X متن اهنگ هیچ الیاس یالچینتاش X تو میگفتی که عاشقمی نفست میره واسه دلم X متن ترکی اهنگ هیچ الیاس یالچینتاش X دانلود اهنگ تا وابستت شدم مسعود صادقلو X متن اهنگ هیچ مسعود صادقلو X متن ترکی اهنگ هیچ مسعود صادقلو X آهنگ جدید مسعود صادقلو و الیاس X مسعود صادقلو هیچ ریمیکس X دانلود اهنگ نگرفتی دستمو نمیدونی حسمو X مسعود صادقلو و الیاس یالچینتاش X دانلود اهنگ تا فهمیدی که وابستت شدم گذاشتی رفتی

http://rozmusic.com/%D9%85%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%82%D9%84%D9%88-%D9%88-%D8%A7%D9%84%D9%8A%D8%A7%D8%B3-%D9%8A%D8%A7%D9%84%DA%86%D9%8A%D9%86%D8%AA%D8%A7%D8%B4-%D9%87%DB%8C%DA%86.html

متن آهنگ هیچ مسعود صادقلو و الیاس یالچینتاش

تا وابستت شدم تو گذاشتی رفتی فهمیدی دوست دارم باهام بازی کردی
تو میگفتی که عاشقمی نفست میره واسه دلم چی شد او ن همه خاطره ها به همه چی بگم
نگرفتی دستمو نمیدونی حسمو  نمیفهمی قصمو تو ندیدی عشقمو
تو میگفتی که عاشقمی نفست میره واسه دلم چی شد اون همه خاطره ها به همه چی بگم
باورم نمیشد اینجوری تنها شم اون واست چیکار کرده که من کم گذاشتم
قلبمو شکستی رفتی خیلی نامردی همون کارارو باهات میکنه که باهام کردی

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ نگرفتی دستمو متن اهنگ هیچ الیاس یالچینتاش تو میگفتی که عاشقمی نفست میره واسه دلم متن ترکی اهنگ هیچ الیاس یالچینتاش دانلود اهنگ تا وابستت شدم مسعود صادقلو متن اهنگ هیچ مسعود صادقلو متن ترکی اهنگ هیچ مسعود صادقلو آهنگ جدید مسعود صادقلو و الیاس مسعود صادقلو هیچ ریمیکس دانلود اهنگ نگرفتی دستمو نمیدونی حسمو مسعود صادقلو و الیاس یالچینتاش دانلود اهنگ تا فهمیدی که وابستت شدم گذاشتی رفتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو