loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ احسان خواجه امیری زندگی,    دانلود آهنگ چراغ زندگی ایرج,    دانلود آرزو دارم که باز ، آن روی زیبا را ببینم ایرج, 

حسین بازدید : 81 یکشنبه 20 آبان 1397


,   

,    دانلود آهنگ احسان خواجه امیری زندگی
,    دانلود آهنگ چراغ زندگی ایرج
,    دانلود آرزو دارم که باز ، آن روی زیبا را ببینم ایرج
,    شعر آرزو دارم که باز آن روی زیبا را ببینم
,    آهنگ آرزو دارم که باز آن روی زیبا را ببینم
,    دانلود آهنگ لالایی احسان خواجه امیری
,    دانلود موزیک ویدیو سی سالگی احسان خواجه امیری
,    دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری برای پسرش
,    آواز آرزو دارم ایرج

http://www.abanmusic.net

 

آرزو دارم که باز آن روی زیبا را ببینم
آن سر و آن سیما و آن بالای رعنا را ببینم
پیش پای خویش را آسان نمیبینم کجایی
ای چراغ زندگی تا عرش اعلی را ببینم
امان امان
ای خدای من امان امان
با من وحشی نمیدانم چه کردی کاین زمان من
بهر دیدار تو خواهم جمله دنیا را ببینم

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات







برچسب ها دانلود آهنگ احسان خواجه امیری زندگی دانلود آهنگ چراغ زندگی ایرج دانلود آرزو دارم که باز ، آن روی زیبا را ببینم ایرج شعر آرزو دارم که باز آن روی زیبا را ببینم آهنگ آرزو دارم که باز آن روی زیبا را ببینم دانلود آهنگ لالایی احسان خواجه امیری دانلود موزیک ویدیو سی سالگی احسان خواجه امیری دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری برای پسرش آواز آرزو دارم ایرج
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو