loading...

ام پی تری فول

من التماس میکنم اما تو میخندیمن خیره میمونم چشماتو میبندیمن عاشقت بودم چرا نمیفهمینمونده از قلبت برای من سهمی   منم که آرومم تویی که لج کردیتویی که از همین لحظه راهتو کج کردییا اینکه میتونی شبی

حسین بازدید : 106 سه شنبه 22 آبان 1397

من التماس میکنم اما تو میخندی
من خیره میمونم چشماتو میبندی
من عاشقت بودم چرا نمیفهمی
نمونده از قلبت برای من سهمی

 

منم که آرومم تویی که لج کردی
تویی که از همین لحظه راهتو کج کردی
یا اینکه میتونی شبیه سابق شی



نه دل به من میدی نه میخوای عاشق شی

از اینهمه شاید دچار تشویشم
بمون و با رفتن نکش به آتیشم

 ♫♫♫

میدونی احساسم تورو نشون میده
تموم دنیامو غمت تکون میده
تو هم شبیه من یه آرزو داری
که سهم تو باشم تو خوابو بیداری

منم که آرومم تویی که لج کردی
تویی که از همین لحظه راهتو کج کردی
یا اینکه میتونی شبیه سابق شی
نه دل به من میدی نه میخوای عاشق شی

از اینهمه شاید دچار تشویشم
بمون و با رفتن نکش به آتیشم

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو