loading...

ام پی تری فول

,    تکست اهنگ نگاه من,    تکست اهنگ زندگی کن پوریا پوتک,    دانلود اهنگ نگاه من پوتک,    متن اهنگ کانورس پوتک,    متن اهنگ ت

حسین بازدید : 1404 سه شنبه 06 آذر 1397


,    تکست اهنگ نگاه من
,    تکست اهنگ زندگی کن پوریا پوتک
,    دانلود اهنگ نگاه من پوتک
,    متن اهنگ کانورس پوتک
,    متن اهنگ تصادف پوریا پوتک
,    دانلود البوم الفبت از پوریا پوتک
,    دانلود اهنگ یاد بگیر از پوریا پوتک
,    متن اهنگ تعظیم برای خدای حق از پوتک
,    اهنگ پوریا پوتک نگاه من

متن اهنگ یادبگیر

ورس 1 :
یاد بگیر همیشه تو زندگیت
واسه دو نفر باید جون و دل بدی
اولی پدری که واسه برد تو زندگیشو باخت
دومی مادری که با دعاهاش زندگیتو ساخت
بابا آب داد
بابا نان داد
هم تو هم من خوب میدونیم که بابا جان داد
پدرم از غمگینیه اون بار نگات له شدم
مادرم بی تو با خاطره ها چه کنم
به احترامشون بلند شو
انقدر گل کشیدی که ریه هات مثه هلند شد
این شهر شلوغ وفا نداره
هر تیکش یه مشکلیه 
هیچ کجاییش هیچ صفا نداره
بچه که بودیم به رفتگر محل درود
اخر هفته با پدرو مادرمون میرفتیم ددر دودور 
بزرگ شدیم پیچوندیم
جا دو چرخه با رفیقامون موتور میروندیم 
این بودیم این شدیم
کاش بچه بودیم یادمون میدادن 
بزرگ شدیم یادمون نره کی بودیم کی شدیم



ورس 2 :
بی خیال غم و غصه و درد ها
بی خیال همه لاشیا همه نامردا
به خودت بگو از امروز شروع میکنم 
زندگیمو میسازم به امید فردا 
یه بعد جدید درست کن
پر از پروتوئین و فسفر
احترام اوله کار 
شروعی با صداقت
کم حرف بزن گوش کن تو جمع
همیشه باش صدا قطع
برو جلو با صراحت 
به زندگی بگو ارادت 
هی نگو که بدبخت ترینم
بجاش بگو سر سخت ترینم 
کلی تجربه به دست آوردم 
بعد از اینکه از هر درد پریدم
شیشه رو بده پایین یه هوایی بخور
یه نگاهی به بیرون بنداز 
دقیق گوش کن به بادو بی صدایی
اون سیگارو پرت کن بره
تو کلت اینو حک کن
که یه عاشق وقتی با خنده گفت دوست دارم
حتما حاجی شک کن بهش 
آب و با دونه میخوام 
ازون راه خوبه میخوام 
گریه مرد و زن نداره
بشکن....
ولی فردا من از تو چال گونه میخوام

 

_____________________________________________________________________

متن اهنگ انگیزه

ورس 1 :
یه روز کم میارم 
یه روز رنگین
یه روز شادم
یه روز غمگین
مارو که همه دور زدن میدونیم
تو بگو با عشقت حاجی چن چندین
یه روز چتریم 
یه روز رو ما چترن
کلا مردم از ماجرا پرتن
نه ما فکر پرواز نه اونا
نشستیم میگیم خوشبختی میادش ، حتما
امروز سخته
فردا سخت تره
هر روزه گوهیه من از دیروز تلخ تره
هر روز یه اشتباه رو تکرار میکنم
هویت که عوض نمیشه همیشه خر خره
بامزه است شوخی بگیر 
باز مسخره کن باز بخند
کل زندگیتو شوخی گرفتی
به کجاها رسیدی پس دهنتو ببند

کراس (علی مجیدی) :
خودت میدونی 
میدونی میتونی
پس انقدر بی روحیه نباش
زندگی زیباست فقط میخواست
که تو خودت بفهمی
پس دیوونه نباش (2)

ورس 2 :
آه دیوونگی نکن مرد
زندگیتو با خوبیات نکن پر
زندگی که کلاغ پر نی 
بالا بلندیه برو بالا بالا بالاتر
همیشه خوشی به لایکای تو پستات
بعد میخوای یه روزی واسه خودت شی اوستا
ببین خرو با خرما نخواه
کشور باش نه روستا
نیست تنم پر به تخممه
هدفم مهمه فکرم محکمه
صاف راه میرم سینه سپر
کتونی پارمو بیخیال 
میشه یه وقت که منم شم
کپه این بچه مایه هایی ک نبودنو نیستن زیره ستم
ولی به شرطی ک رویا نباشه
عمل کن از همین امروز 

کراس (علی مجیدی) :
خودت میدونی 
میدونی میتونی
پس انقدر بی روحیه نباش
زندگی زیباست فقط میخواست
که تو خودت بفهمی
پس دیوونه نباش (2)

_____________________________________________________________________

متن اهنگ نگاه من

ورس 1 :
خود خورم ، قد قدم
الکیه نزار نطخ کنم 
مفت خورم نه داش دکترم 
منمو قلمم بلدم کارمو پره فسفرم
دنیا بی مرامه باش نوش کن
وای به فرزندی که بی آغوش شد
سلامتی عشقی که بی خبر بدون اطلاعی خطش خاموش شد 
پره دردی نه توخودی مردی پس 
اشک نریز کلی یک نشون بده با کلی خندیدن
کلی غم دیدم همشم تو شب دیدم ولی به چپ میدم 
سربازی که بیست ماه پست رفت
بکارتی که تو این بیست ماه از دور رفت
زندگی نکن به هر قیمتی اون خدمت کرد توهم در حال خدمتی

ورس 2 :
پونزده سالت بود گفتم دوسِت دارم از شرم سرخ شدی آیینت چیه؟
بیست سالت شد گفتم دوسِت دارم گفتی چِرت نگو ماشینت چیه؟
عضو کمپی باش که از یارایه توئه 
شروع کسی باش که پایانه توئه
نگاه کن دقیقو یکمی ظریف تر 
شاید یه روزم تو بایکی دیگه بودی رو همین تخت
منم حولم پس لاف نمیزنم 
بیخودی اینجا رات نمیدن 
ا زندگی همش دردو باخته 
کی این روزایه سردو ساخته 
مشکلات هست سختو واضح 
مغزه بازه پیدا نمیشه اصل لازم برای این عصر ساده 
صدای من بریدو
نگاه من اریبو
من فکر یه ایده برایه زیستن 
تو فکر ویدو
این زندگی هم که مارو گاییدو
بارون هم که باریدو...

 

 _____________________________________________________________________

متن اهنگ تصادف

تقدیم به همه ی دخترای سرزمینم
ورس 1 :
اسممو ولش بزار نگم
فقط خونِ دخترانه ای هست تویِ رَگم 
یه تصادف با یه مرد باعث شد فکر کنم همه مردامون بدن
کلی زخم رویه دسته جراحت سنگین دماغ شکسته
ولش خلاصه دانشگاه قبول شدم دم خدا گرم که همیشه هستش 
دانشگاه دور بود از شهرمون پول آزاد نبود تو جیب مردمون
مردمون کی بود پدر خوبمون پدرخوبمون مهربونمون
پدر راضی نبود از شهر برم میگفت بیخیال درس شو مرگه من
پدری که به دخترش اعتماد نداره وای به حال آینده و مرده من
یه مشت مرد هوس باز چرا ما زنا شدیم اینجا خطرناک
ایراد از ریشه است ما این کاره نیستیم زیپتو بالا بکش 

کراس (علی مجیدی) :
میرمو میرمو میرمو میرم از این شهری که توش یه غریبم 
میرمو میرمو میرمو دیدم یه جایی که آدماش بی فریبن 
سیرمو سیرمو سیرمو سیرم از این زندگی که کرده پیرم 
دیگه هم بر نمیگردمو هیچ وقت این مسیرو نمیام بی شک 

ورس 2 :
خلاصه دختر رفت 
دختره یکی یدونه 
مادرو بوسید از زیر قرآن رد شد قصد کرد به تَرک خونه 
گذشتِ زمانو نگید سریع 
دو ترم گذشت عمرش چه زود پرید 
این دختره که بعد از اون تصادف متنفر از هرچی مرد شد عاشق شده بود 
ولی نمیتونست بره جلو چون غرورش مانع شده بود 
فحش میداد به زمانو زمونه انگار همه دردا سمت اونه 
دخترک ولی نمیدونست پسرک هم از اون ور عاشق اونه... 
این دوتا به هم رسیدن عاشق دوتا کفتر 
کلی خاطرات داشتن جمع ببندی به اندازه شیش تا دفتر 
دوئه به علاوه شیش هشت ماهی گذشت 
هر روزشون خنده هر روزشون جشن 
نه فکر فردا ها بودن نه فکر دیروزو قبلنایی که گذشت 
زندگی ترو تازه یه شروعی خوشو ساده 
عشقشونو به چشم میدیدن 
زمینو بهشت میدیدن 
بعضی وقتا انقد میخندیدن گاهی به قسمت بدِ سرنوشت...

کراس (علی مجیدی) :
میرمو میرمو میرمو میرم از این شهری که توش یه غریبم 
میرمو میرمو میرمو دیدم یه جایی که آدماش بی فریبن 
سیرمو سیرمو سیرمو سیرم از این زندگی که کرده پیرم 
دیگه هم بر نمیگردمو هیچ وقت این مسیرو نمیام بی شک

ورس 3 :
نمیدیدن توهم زشتیو کمبود 
همه بهشون میگفت لیلیو مجنون 
قرار شد ازدواج بکنن 
حلقه واسه خودشون انتخاب بکنن 
دوستایه پسرک از فرصت استفاده کردن 
از دختر خواستن اجازه ی آخرین سفرِ مرخصیشونو بده بهشون رخصت 
دخترک که نه نمیتونست بگه گفت برید خوش باشید 
قرار بودبعد سفر ازدواج کنن الهی چقد ذوق داشتی
هروز زنگ هروز تماس حس دلتنگیش انگشت نماست 
گفت دارم میام خونه عشقم دخترک گفت قدمت رویه چشمم 
دیگه تا الان باید میرسید نگرانم چرا زنگ نزد یه حسی توم بَده 
چشام پره اشک کم کم دیگه ساعت داره میشه هشت 
تلفن زنگ خورد کی میتونه باشه 
خدا فقط خبرایه خوشی باش باشه 
"داداشمو حلال کن چون دیگه نمیتونه باهات باشه 
وقتی از سفر برمیگشت عاشق یکی دیگه شد انگاری 
اسم معشوقشم فرشته است 
ولی از نوع عزرائیل"

 _____________________________________________________________________

 

متن اهنگ تبعیض

ورس 1 :
درود رفیق منم دوست خوبت
همونی که فقط تو جلو اون میرسید بهش زورت
چطوری یه کمی کارت دارم
نامه رو از بالا در میندازم
فردا احیانن بخونش
من دارم میرم رفیق خدافظ
من دارم میرم یه جای دوری که هیشکی نیست عاجز
یادش بخیر کوچه و توپ پلاستیکی
بستنی چوبی و فوتبال و آدامس لاستیکی
مامانم میگه همه داریم میریم پیش پدر
این زندگیه کوفتی و میکنیم سیزدشو بدر
یه جایی که واسه امثال ما فقیرا کم جا نی
یه جایی که پر از غذاست میوه هاش هست مجانی
یه جایی که آدم بد اصلا اونجا وجود نداره
رهبرش خداست انسانی اونجا غرور نداره
یه جایی که واسه خرید هرچیزه گرونی پول نمیدی
واسه در اوردن ی لقمه نون اونجا جون نمیدی
یادته میگفتی بابات هیچ موقعی نمیاد
مامانت داره بهت دروغ میگه و نمیخواد که یه سری چیزا رو بفهمم رجوع کنم اینو به قلبم
ولی مطمئنم از حسودیت بود میبخشمت
من که دارم میرم پیش پدرم بی دغدغه
هدفت چی بوده مهم نیس ولی این حقمه
دیدن پدرم تو جایی ک دور از شهرمه
ورس 2 :
یادت میاد صبحا قبل مدرسه 
تو با پورشه باباتو
من با مخی که پر از استرسه 
یادت میاد میگفتی دیشب پیتزا زدی
بابات پول داره بیخیال درس و هندسه 
مامانم میگه این چیزا اینجا به ما نیومده
درد فقط از پس ما بر اومده
سر از صبر زیاد سر اومده
همه چی اونجا ردیفه
انسان اونجا شریفه
نه رهبر هست نه خلیفه
هه ماهم خریم کیه
رفیق من درد کشیدم
طعم بده مرگ چشیدم
تو گلات و بو میکردیو
ولی من برگ کشیدم 
سالها منتظر پدری بودم که رو بوم عکسشو خود کشیدم
مامانم میگه میریم 
کجاست اونجا نمیدونم
چی هست اونجا نمیدونم
واسه همین ازش نمیخونم
پسرم الان میام
بیشتر از این نمیتونم
بنویسم نه نمیمونم
پسرم الان میام
رفیق حلال کن
از زندگیت ننال چون
تو چیزایی داشتی که تو عمر من حرام شد
واسه من توی اون دنیا بود
تو این دنیا رویا بود
دوس دارم همیشه 
جیب بابات از اون پولای ناز پر شن
مامانم دیگه میخوابید ولی قبلش گاز روشن...

 _____________________________________________________________________

متن اهنگ الفبت

پوریا پوتک ، الفبت ، مجموعه الفبت
الف) آزادی 
گه کشیدن به هرچی آبادی
ب) برانداز برگ افتاده از درخت
و نبود سخت بابایی
پ)پاییز و پای پابرهنه و 
پرش از مرز های پایداری
ت) توتون سیگارو تغییرو تابشو تحمیل جنگ نا برابر
ث) ثلث ارثی که به دلیل زن بودن
نا مساوی بودش با برادر
ج) جعل سند جایز بر من جایز بر حق
بزن فریاد
چ) چالش آب یخو کاندوم 
تف به زندگیه رفته بر باد
ح) حق ، سخته گرفتنش
حریق بر این حرف پر از بکش مکش
خ) خدا که هستو خودم خلقش
خنده زدم بر بنده ناحقش
د) داور اون بالا در دسترس 
باز کنه قفل درهای بسته 
ذ) ذلتو ول کن ذلیل نباش 
دست بزار همین الان توی دستش 
ر) راز نباید فاش شه
ز) زار نزن نباید باشه
س) ساعده خستت از سرپیچی مچ های سختو سفتو سر سختو
سرعت زمانو ساعتو سرباز زیره مشته سرهنگو
ش) شاعر شعر می سراید
شنونده بد میگماند
ص) صابون نزن بر دل کثیفت
ض) ضامن نشو بر فرد بدی که
ط) طوفان هست بر تایفه فقر
ظ) ظالم هست بر ذائقه ی زن
ع) علم یا ثروت
غ) غین و غفلت
ف) فقرو فقیر و 
ق) قانون و عبرت
ک) کارو کامو کابوس کم پولی 
گ) گرگ و گاو و کدوم گوری شب بودی 
ل) لایق مشتو لگد من بودی
م) مالک قلب مرگ من بودی
ن) ناظم مغز و نقص من بودی
و) واحد وحی و وهم من بودی
ه) هه ی دو چشم قلب من بودی
ی) یاور و بی یأس من بودی...

_____________________________________________________________________

متن اهنگ دنیای واقعی

ورس 1 :
توکه زندگیت دعوا و قُر بوده 
بده اون بغلو بیاد اینجا قربونت 
میدونم خواستت از پدرو مادرت عزیزم 
جا دعوا و بحث فقط یه خنده و یه گل بوده 
سیگار پشت سیگار 
سردرد و مشت تو دیوار 
انکار پشت انکار 
گریه و بغض چشمام 
حق حق و اُوق تو گلوم 
نروس و ذوق بی امون 
خدا یه برکتی بده به این خونمون 
آه من در این زمان شکارچیان این مکان 
رحم نکردن به این مرغان بی امان 
ماشه رو کشیدن زدن پرواز ماله ما نیست 
عقابم کم گیرو دار در این آسمان نیست 
شکست عشقی یه موقعی پا به پام بود 
همه شدن گرفتار این درد خانمان سوز 
من همیشه سه نقطه ام سه نقطمم کسی نفهمید
بکش یه خط روشو بگو زندگیت به کل دوز ...

ورس 2 :
برا یه دونه قدرت انتخاب نزاشتی 
خودت بریدیو دوختی 
خودتم این دونه رو کاشتی 
حالا که کاشتی اوس کریم آب و دون یادت نره 
موقع دعا ها سر دعای ما خوابت نره 
منم آدمم منم بندت 
منم اشک و خنده ات 
منم رنجو دردت 
سفره ی خالیمون نیازمند برکت 
از ما تلاش ، از ما حرکت
بلند شو داشی بچه طلاقی که باشی 
تو زندگیت نباش لاشی تو الان توعمق راشی آه
تا هستی پی نامردی نباش توراه های اصلی پی فرعی نباش 
اونا که جدا شدن تو کن از این به بعد تلاش 
بشو مرحم رو هرتراش 
بودن از تو بدتراش 
فقط بکن تلاش فقط تلاش فقط تلاش...

 

http://braveputaklyrics.blogfa.com/post/3







برچسب ها تکست اهنگ نگاه من تکست اهنگ زندگی کن پوریا پوتک دانلود اهنگ نگاه من پوتک متن اهنگ کانورس پوتک متن اهنگ تصادف پوریا پوتک دانلود البوم الفبت از پوریا پوتک دانلود اهنگ یاد بگیر از پوریا پوتک متن اهنگ تعظیم برای خدای حق از پوتک اهنگ پوریا پوتک نگاه من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو