loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ جدید حامد پهلان,    دانلود آهنگ جدید حامد پهلان باریکلا,    دانلود آهنگ جدید حامد پهلان 96,    دانلود آهنگ جدید حامد پهلان

حسین بازدید : 141 چهارشنبه 07 آذر 1397




,    دانلود آهنگ جدید حامد پهلان
,    دانلود آهنگ جدید حامد پهلان باریکلا
,    دانلود آهنگ جدید حامد پهلان 96
,    دانلود آهنگ جدید حامد پهلان عطر تو
,    دانلود آهنگ جدید حامد پهلان خوب بلدی
,    دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام عمرم
,    دانلود اهنگ شاد رقصی حامد پهلان
,    اهنگ جدید حامد پهلان 1396
,    اهنگ جدید حامد پهلان ۹۷

,   

متن آهنگ حامد پهلان خوب بلدی

جونمو میدم برات میدونی میشم فدات خوشکله منو بخواه

خوشکله تو منو بخواه من تو رو دوست دارم خیلی زیاد

در اومده افتاب از کدوم ور در اومدی، اومدیو یه سر به قلب من زدی

چی شده یه دفع ای مهربون شدی، تو که دل شکستنو خوب بلدی

در اومده افتاب از کدوم ور در اومدی، اومدیو یه سر به قلب من زدی

چی شده یه دفع ای مهربون شدی، تو که دل شکستنو خوب بلدی

تو خودت خوب میدونی که عزیز جونی، تو رو دوست دارم زیاد ولی نامهربونی

در اختیاریم دربست به منه …،منی که عاشقت شدم از هر طرف دلم شکست

در اومده افتاب از کدوم ور در اومدی، اومدیو یه سر به قلب من زدی

چی شده یه دفع ای مهربون شدی، تو که دل شکستنو خوب بلدی

در اومده افتاب از کدوم ور در اومدی، اومدیو یه سر به قلب من زدی

چی شده یه دفع ای مهربون شدی، تو که دل شکستنو خوب بلدی

در اومده افتاب از کدوم ور در اومدی، اومدیو یه سر به قلب من زدی

چی شده یه دفع ای مهربون شدی، تو که دل شکستنو خوب بلدی

 

http://www.jenabmusic.com

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ جدید حامد پهلان دانلود آهنگ جدید حامد پهلان باریکلا دانلود آهنگ جدید حامد پهلان 96 دانلود آهنگ جدید حامد پهلان عطر تو دانلود آهنگ جدید حامد پهلان خوب بلدی دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام عمرم دانلود اهنگ شاد رقصی حامد پهلان اهنگ جدید حامد پهلان 1396 اهنگ جدید حامد پهلان ۹۷
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو