loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ پدر پیر فلک را,    شعر سعدی صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را,    دانلود آهنگ دلارام حامد زمانی,    صبر بسیاربباید پدر پیر فلک

حسین بازدید : 239 شنبه 24 آذر 1397



,    دانلود آهنگ پدر پیر فلک را
,    شعر سعدی صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را
,    دانلود آهنگ دلارام حامد زمانی
,    صبر بسیاربباید پدر پیر فلک را
,    معنی صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را
,    نیشکر با همه شیرینی اگر لب بگشایی
,    متن آهنگ دلارام حامدزمانی
,    معنی چون تو دارم همه دارم ، دگرم هیچ نباید
,    متن آهنگ دلارام حامد زمانی

 

بخت باز آید از آن در که یکی چون تو در آید روی زیبای تو دیدن در دولت بگشاید
صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید
این ظرافت که تو داری همه دل ها بفریبد این لطافت که تو داری همه غم ها بزداید
چشم عاشق نتوان دوخت که معشوق نبیند پای بلبل نتوان بست که بر گل نسراید
نیشکر با همه شیرینی اگر لب بگشایی پیش نطق شکرینت چو نی انگشت بخاید
گر مرا هیچ نباشد نه به دنیا نه به عقبی چون تو دارم همه دارم دگرم هیچ نباید

 

منبع رز موزیک

http://rozmusic.com

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ پدر پیر فلک را شعر سعدی صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را دانلود آهنگ دلارام حامد زمانی صبر بسیاربباید پدر پیر فلک را معنی صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را نیشکر با همه شیرینی اگر لب بگشایی متن آهنگ دلارام حامدزمانی معنی چون تو دارم همه دارم ، دگرم هیچ نباید متن آهنگ دلارام حامد زمانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو