loading...

ام پی تری فول

 من می خوام با تو بمونم ، این چه اشکالی دارهاز تو و چشات بخونم ، این چه اشکالی دارهدوست دارم با تو باشم من توی بیداری و خوابمن که قدرتو می دونم ، این چه اشکالی دارهصبح تا شب منتظری ، دنبال یک بهو

حسین بازدید : 181 پنجشنبه 29 آذر 1397

 من می خوام با تو بمونم ، این چه اشکالی داره
از تو و چشات بخونم ، این چه اشکالی داره
دوست دارم با تو باشم من توی بیداری و خواب
من که قدرتو می دونم ، این چه اشکالی داره

صبح تا شب منتظری ، دنبال یک بهونه ای
حرفامو باور نداری ، دنبال نشونه ای
می گی نه اما می دونم تو دلت چی می گذره
فکر پیدا کردن یه عاشق دیوونه ای
من می خوام با تو بمونم ، این چه اشکالی داره


از تو و چشات بخونم ، این چه اشکالی داره
دوست دارم با تو باشم من توی بیداری و خواب
من که قدرتو می دونم ، این چه اشکالی داره

منو باور نداری می گی منم مثل همه
من می گم دوست دارم اما می گی خیلی کمه


تو به فکر رفتن و من توی فکر داشتنت
یه روزی میاد بدونی عاشقم یه عالمه ، یه عالمه
من می خوام با تو بمونم ، این چه اشکالی داره
از تو و چشات بخونم ، این چه اشکالی داره
دوست دارم با تو باشم میون لحظه های تو
من که قدرتو می دونم ، این چه اشکالی داره

صبح تا شب منتظری ، دنبال یک بهونه ای
حرفامو باور نداری ، دنبال نشونه ای
می گی نه اما می دونم تو دلت چی می گذره
فکر پیدا کردن یه عاشق دیوونه ای
من می خوام با تو بمونم
از تو و چشات بخونم
دوست دارم با تو باشم من توی بیداری و خواب
من که قدرتو می دونم
من می خوام با تو بمونم ، این چه اشکالی داره
از تو و چشات بخونم ، این چه اشکالی داره
دوست دارم با تو باشم میون لحظه های تو
من که قدرتو می دونم ، این چه اشکالی داره








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو