loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود اهنگ دوباره دلم میخواد ببینمش,    کد پیشواز نمیاد اونی که دلم میخواد,    آهنگ نمیاد اونی که دلم میخواد نمیاد اونکه رفته به

حسین بازدید : 345 شنبه 01 دی 1397


,   
,    دانلود اهنگ دوباره دلم میخواد ببینمش
,    کد پیشواز نمیاد اونی که دلم میخواد
,    آهنگ نمیاد اونی که دلم میخواد نمیاد اونکه رفته به باد
,    دانلود آهنگ نمیاد از حمید اصغری
,    دانلود اهنگ نمیاد تا بدونه

,   

متن آهنگ نمیاد + دانلود

نمیاد اونیکه دلم میخواد نمیاد اونیکه رفته به باد

نمیاد اونیکه عمر منه نمیاد اونیکه دل میکنه

دوباره دلم میخواد ببینمش سرمو روی شونه هاش بذارم

از چشام قطره ی اشکی نمیاد نکنه دیگه دوسش ندارم

کاش میشد عشقمو باور بکنه اونیکه منو هرگز نمیخواد

نمیاد تموم عمرم نمیاد نمیاد دیگه هیچوقت نمیاد

آهنگ نمیاد از کیوان داوودی

شعر من زمزمه یه خواهشه آرزوم دیدن روی ماهشه

میون غربت این فاصله ها قلب من همیشه چشم براهشه

دوباره دلم میخواد ببینمش سرمو روی شونه هاش بذارم

از چشام قطره ی اشکی نمیاد نکنه دیگه دوسش ندارم

کاش میشد عشقمو باور بکنه اونیکه منو هرگز نمیخواد

نمیاد تموم عمرم نمیاد نمیاد دیگه هیچوقت نمیاد

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود اهنگ دوباره دلم میخواد ببینمش کد پیشواز نمیاد اونی که دلم میخواد آهنگ نمیاد اونی که دلم میخواد نمیاد اونکه رفته به باد دانلود آهنگ نمیاد از حمید اصغری دانلود اهنگ نمیاد تا بدونه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو