loading...

ام پی تری فول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر آرزوی دیدار ,کد آهنگ پیشواز همراه اول ناصر آرزوی دیدار ,دانلود آهنگ جدید ناصر آرزوی دیدار,دانلود آهنگ,متن آهنگ,دانلود آهنگ ناصر آرزوی دیدار با کیفیت 320,متن آهنگ ناصر آرزوی

حسین بازدید : 186 پنجشنبه 06 دی 1397

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر آرزوی دیدار ,کد آهنگ پیشواز همراه اول ناصر آرزوی دیدار ,دانلود آهنگ جدید ناصر آرزوی دیدار,دانلود آهنگ,متن آهنگ,دانلود آهنگ ناصر آرزوی دیدار با کیفیت 320,متن آهنگ ناصر آرزوی دیدار ,

http://nakaman.net

یادم میاد می گفتی برو خدانگهدار
نوشتی روی دیدار به آرزوی دیدار
رفتم تو راه رفتن دلم میگفتش نرو
نمیشنیدم انگار من التماس دلو

دانلود آهنگ آرزوی دیدار از ناصر و علی زارعی

رفتم و باز اومدم اما ندیدم اونو
گفتن که دیر رسیدی داده به دنیا جونو
گفتم محاله هرگز اون که منو دوست داره
قول داده بود که هیچوقت منو تنها نذاره

میگن که آرزومون افتاده به قیامت
من که ندارم اینقدر صبرای بی نهایت
به عشق تو رو دیوار منم واست نوشتم
به آرزوی دیدار منم خودم رو کشتم

دانلود آهنگ آرزوی دیدار از ناصر و علی زارعی

منوم ببخش عزیزم که خیلی دیر رسیدم
زیر نوشته تو یه خط سرخ کشیدم
با قطره قطره اشک با ذره ذره خون
به آرزوی دیدار منم دارم میدم جون

دانلود آهنگ با کیفیت

http://muzicir.com/

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 3:24 - 1.95 MB







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر آرزوی دیدار کد آهنگ پیشواز همراه اول ناصر آرزوی دیدار دانلود آهنگ جدید ناصر آرزوی دیدار دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ ناصر آرزوی دیدار با کیفیت 320 متن آهنگ ناصر آرزوی دیدار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو