loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ شاید این حسرت من,    شاید این حسرت من راه یکی شدن شد,    دانلود آهنگ طاقت ندارم دور شی از من,    دانلود آهنگ جدید سینا شعبا

حسین بازدید : 347 جمعه 07 دی 1397



,    دانلود اهنگ شاید این حسرت من
,    شاید این حسرت من راه یکی شدن شد
,    دانلود آهنگ طاقت ندارم دور شی از من
,    دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی ماه عسل
,    طاقت ندارم دورشی از من
,    طاقت ندارم دور شی از من این ادما از درد من دورن
,    شب تنهایی تو غرق هوای من شد
,    طاقت ندارم دور شی از من این آدما از درد من دورن
,    از لحظه های بی تو میترسم

 

طاقت ندارم دور شی از من این آدما از درد من دورن
قلبم تویی بغض من این دریاست دریارو با دریا نمیشورن
از لحظه های بی تو میترسم یک لحظه فکر این هراسم باش
هرجا سر رو سجده میذارم تو رو به روی التماسم باش
شاید این حسرت من راه یکی شدن شد شب تنهایی تو غرق هوای من شد
خنده های تو همه فرصت زندگیم بود بغض تو گریه ترین جای صدای من شد
شاید این حسرت من راه یکی شدن شد شب تنهایی تو غرق هوای من شد
خنده های تو همه فرصت زندگیم بود بغض تو گریه ترین جای صدای من شد

♫   ♫   ♫   ♫

♫   ♫   ♫   ♫

مدیونتم تا آخر دنیا تا زخم های تو تو این تن هست
تا نشکنم من زیر پای تو این دین روی گردن من هست
شاید این حسرت من راه یکی شدن شد شب تنهایی تو غرق هوای من شد
خنده های تو همه فرصت زندگیم بود بغض تو گریه ترین جای صدای من شد
شاید این حسرت من راه یکی شدن شد شب تنهایی تو غرق هوای من شد
خنده های تو همه فرصت زندگیم بود بغض تو گریه ترین جای صدای من شد

http://next1.ir/


Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download







برچسب ها دانلود اهنگ شاید این حسرت من شاید این حسرت من راه یکی شدن شد دانلود آهنگ طاقت ندارم دور شی از من دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی ماه عسل طاقت ندارم دورشی از من طاقت ندارم دور شی از من این ادما از درد من دورن شب تنهایی تو غرق هوای من شد طاقت ندارم دور شی از من این آدما از درد من دورن از لحظه های بی تو میترسم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو