loading...

ام پی تری فول

حالا که روزگار دل ما رو شکست با این سرکش مست دیگه چه میشه کرد وقتی سرنوشت رو پیشونی نوشت با تقدیری که هست دیگه چه میشه کرد شب تو سرای سینه دیوونه داری کردم تو این همه هیاهو خودم رو یاری کردم 

حسین بازدید : 137 پنجشنبه 13 دی 1397

حالا که روزگار دل ما رو شکست

با این سرکش مست دیگه چه میشه کرد

وقتی سرنوشت رو پیشونی نوشت

با تقدیری که هست دیگه چه میشه کرد

شب تو سرای سینه دیوونه داری کردم

تو این همه هیاهو خودم رو یاری کردم

 

 

 

نشستم و نشستم آبرو داری کردم

به عشق دیدن تو لحظه شماری کردم

تو پیدا شدی تو سرنوشتم دیدم مسافر راه بهشتم

توی دفتر مهربونی دل اسم نازنینت رو نوشتم

قلبم رو پر از نور امید کن عزیزم بیا عشقو رو سفید کن

http://myfarstaraneh.com/







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول عزیزم بیا عشقو رو سفید کن دانلود آهنگ عزیزم بیا عشقو رو سفید کن با کیفیت 320 متن آهنگ دانلود آهنگ جدید عزیزم بیا عشقو رو سفید کن متن آهنگ عزیزم بیا عشقو رو سفید کن کد آهنگ پیشواز ایرانسل عزیزم بیا عشقو رو سفید کن دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو