loading...

ام پی تری فول

باور نمیکنم دلم یه همزبون گرفته با یک نگاه با یک سلام دوباره جون گرفته باور نمیکنم که تو تو قلب من نشستی از هر طرف به روی من راه فرارو بستی باور نمیکنم به این زودی دلو سپردم تا تو رو دیدم بیخبر گ

حسین بازدید : 230 پنجشنبه 13 دی 1397

باور نمیکنم دلم یه همزبون گرفته

با یک نگاه با یک سلام دوباره جون گرفته

باور نمیکنم که تو تو قلب من نشستی

از هر طرف به روی من راه فرارو بستی

باور نمیکنم به این زودی دلو سپردم

تا تو رو دیدم بیخبر گول نگاتو خوردم

منو دیوونه کردی پابند خونه کردی

زنجیر زدی به قلبم عشقو بهونه کردی

 

کاشکی بدونی با من چه کردی

آره منو دیوونه کردی پابند خونه کردی

زنجیر زدی به قلبم عشقو بهونه کردی

کاشکی بدونی تو با من چه کردی

گفته بودم دیگه پابند کسی نمیشم

دیگه من بنده لبخند کسی نمیشم

اما تو خودتو توی دل من جا کردی

واسه خودت تو قلبم یه جا پیدا کردی

اما تو خودتو توی دل من جا کردی

واسه خودت تو قلبم یه جا پیدا کردی

منو دیوونه کردی پابند خونه کردی

زنجیر زدی به قلبم عشقو بهونه کردی

کاشکی بدونی با من چه کردی

آره منو دیوونه کردی پابند خونه کردی

زنجیر زدی به قلبم عشقو بهونه کردی

کاشکی بدونی تو با من چه کردی

منو دیوونه کردی

پابند خونه کردی

زنجیر زدی به قلبم

عشقو بهونه کردی

تو با من چه کردی

با اون دو تا چشم سیات منو شکار کردی

با این دل ساده من ببین چکار کردی

هر چی میشه بذار بشه ازت جدا نمیشم

دلو به دریا میزنم و باهات همخونه میشم

هر چی میشه بذار بشه ازت جدا نمیشم

دلو به دریا میزنم و باهات همخونه میشم

منو دیوونه کردی پابند خونه کردی

زنجیر زدی به قلبم عشقو بهونه کردی

کاشکی بدونی با من چه کردی

آره منو دیوونه کردی پابند خونه کردی

زنجیر زدی به قلبم عشقو بهونه کردی

کاشکی بدونی تو با من چه کردی

کاشکی بدونی تو با من چه کردی

کاشکی بدونی تو با من چه کردی

کاشکی بدونی

تو با من

من با تو

تو با من چه کردی

http://nakaman.net/

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل منو دیوونه کردی پابند خونه کردی متن آهنگ دانلود آهنگ جدید منو دیوونه کردی پابند خونه کردی دانلود آهنگ منو دیوونه کردی پابند خونه کردی با کیفیت 320 متن آهنگ منو دیوونه کردی پابند خونه کردی کد آهنگ پیشواز همراه اول منو دیوونه کردی پابند خونه کردی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو