loading...

ام پی تری فول

X مسعود سعیدی X چرا دست به سرم کردی X مسعود سعیدی دست به سرم کردی X آهنگ مسعود سعیدی دست به سرم کردی X کد آهنگ مسعود سعیدی دست به سرم کردی X متن آهنگ مسعود سعیدی دست به س

حسین بازدید : 128 جمعه 14 دی 1397
X مسعود سعیدی X چرا دست به سرم کردی X مسعود سعیدی دست به سرم کردی X آهنگ مسعود سعیدی دست به سرم کردی X کد آهنگ مسعود سعیدی دست به سرم کردی X متن آهنگ مسعود سعیدی دست به سرم کردی X تکست آهنگ مسعود سعیدی دست به سرم کردی X شعر آهنگ مسعود سعیدی دست به سرم کردی X دانلود آهنگ مسعود سعیدی دست به سرم کردی X آهنگ دست به سرم کردی مسعود سعیدی X متن آهنگ دست به سرم کردی مسعود سعیدی X تکست آهنگ دست به سرم کردی مسعود سعیدی X شعر آهنگ دست به سرم کردی مسعود سعیدی X کد آهنگ دست به سرم کردی مسعود سعیدی X دانلود آهنگ دست به سرم کردی مسعود سعیدی X آهنگ پیشواز دست به سرم کردی مسعود سعیدی X چرا دست به سرم کردی چرا باز منو ول کردی مگه من چی کم گذاشتــم که با من اینجوری تا کردی X متن آهنگ های مسعود سعیدی X تکست آهنگ های مسعود سعیدی

متن آهنگ زیبای مسعود سعیدی به نام دست به سرم کردی

    عاشــق شدم کارم تمومه سرتو خیلی شلوغـه

    یادگــاریات قشنگه دل من باتو یه رنگــه

    کاش می فهمیدی عزیزم گله داره دله تنگــم

    دیــگه من امید ندارم تا ابد باید ببــارم

    چرا دست به سرم کردی

    چرا باز منو ول کردی

    مگه من چی کم گذاشتــم

    که با من اینجوری تا کردی

    دیگه اشکی ندارم که ببارم یه بی قرارم

    دیگه حرفی ندارم که بگم امید ندارم

    چرا دست به سرم کردی

    چرا باز منو ول کردی

    مگه من چی کم گذاشتــم

    که با من اینجوری تا کردی

    چرا دست به سرم کردی

    چرا باز منو ول کردی

    مگه من چی کم گذاشتــم

    که با من اینجوری تا کردی







    برچسب ها مسعود سعیدی چرا دست به سرم کردی مسعود سعیدی دست به سرم کردی آهنگ مسعود سعیدی دست به سرم کردی کد آهنگ مسعود سعیدی دست به سرم کردی متن آهنگ مسعود سعیدی دست به سرم کردی تکست آهنگ مسعود سعیدی دست به سرم کردی شعر آهنگ مسعود سعیدی دست به سرم کردی دانلود آهنگ مسعود سعیدی دست به سرم کردی آهنگ دست به سرم کردی مسعود سعیدی متن آهنگ دست به سرم کردی مسعود سعیدی تکست آهنگ دست به سرم کردی مسعود سعیدی شعر آهنگ دست به سرم کردی مسعود سعیدی کد آهنگ دست به سرم کردی مسعود سعیدی دانلود آهنگ دست به سرم کردی مسعود سعیدی آهنگ پیشواز دست به سرم کردی مسعود سعیدی چرا دست به سرم کردی چرا باز منو ول کردی مگه من چی کم گذاشتــم که با من اینجوری تا کردی متن آهنگ های مسعود سعیدی تکست آهنگ های مسعود سعیدی
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو