loading...

ام پی تری فول

X آهنگ مسعود سعیدی به نام ویرونی X متن آهنگ مسعود سعیدی به نام ویرونی X تکست آهنگ مسعود سعیدی به نام ویرونی X دانلود آهنگ مسعود سعیدی به نام ویرونی X مسعود سعیدی X مسعود

حسین بازدید : 283 جمعه 14 دی 1397
X آهنگ مسعود سعیدی به نام ویرونی X متن آهنگ مسعود سعیدی به نام ویرونی X تکست آهنگ مسعود سعیدی به نام ویرونی X دانلود آهنگ مسعود سعیدی به نام ویرونی X مسعود سعیدی X مسعود سعیدی آهنگ جدید X آهنگ جدید X دانلود آهنگ X مسعود سعیدی 92 X آهنگ های جدید X موزیک جدید X دانلود آهنگ مسعود سعیدی X ویرونی آهنگ جدید مسعود سعیدی X دانلود ترانه X آهنگ های احساسی مسعود سعیدی X عکس های مسعود سعیدی X عکس جدید مسعود سعیدی X متن ترانه های مسعود سعیدی X متن اهنگ های مسعود سعیدی X آهنگ جدید غمگین

حرفات که قلبم و شکست چشمات که مال من نبود

سقف من از دستای تو یه دست کهنه هم نبود

هیچکی به اندازه تو باعث ویرونیم نشد

تو میری و دنیای من از هم میپاشه خود به خود

میری و بار غصه رو میندازی روی دوش من

جای خودت تنهایی رو میزاری تو آغوش من

دستاتو میگیری ازم چشماتو میبندی به روم

لبخند تلخت یعنی که هر چی بود میگه تموم

تگ دوم آهنگ مسعود سعیدی به نام ویرونی

از حالا میترسم از اون روزایی که دورم من ازت

شاید تو هم مثل منی به روت نمیاری فقط

میری و سرنوشت من بیافته دست بی کسی

من به ته دنیا و تو به آرزوهات میرسی

میری و بار غصه رو میندازی روی دوش من

جای خودت تنهایی رو میزاری تو آغوش من

دستاتو میگیری ازم چشماتو میبندی به روم

لبخند تلخت یعنی که هر چی بود میگه تموم

آهنگ با کیفیت ۱۲۸

دانلود با لینک مستقیم

 

 







برچسب ها آهنگ مسعود سعیدی به نام ویرونی متن آهنگ مسعود سعیدی به نام ویرونی تکست آهنگ مسعود سعیدی به نام ویرونی دانلود آهنگ مسعود سعیدی به نام ویرونی مسعود سعیدی مسعود سعیدی آهنگ جدید آهنگ جدید دانلود آهنگ مسعود سعیدی 92 آهنگ های جدید موزیک جدید دانلود آهنگ مسعود سعیدی ویرونی آهنگ جدید مسعود سعیدی دانلود ترانه آهنگ های احساسی مسعود سعیدی عکس های مسعود سعیدی عکس جدید مسعود سعیدی متن ترانه های مسعود سعیدی متن اهنگ های مسعود سعیدی آهنگ جدید غمگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو