loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام توی قلب منی یه جوری تو دل منی که می ترسم جدایی جونشو بگیره هرکی میگه نمی مونی بهش میگم جلو زبونشو بگیره باز نشستی پای حرف کیا روزگار منو کردی سیاه امشب بخاطر منه خس

حسین بازدید : 117 سه شنبه 18 دی 1397

متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام توی قلب منی

یه جوری تو دل منی که می ترسم جدایی جونشو بگیره

هرکی میگه نمی مونی بهش میگم جلو زبونشو بگیره

باز نشستی پای حرف کیا روزگار منو کردی سیاه

امشب بخاطر منه خسته بیا

خسته شدم از این دو رنگیا باز نشستی پای حرف کیا

امشب بخاطر منه خسته بیا

دلم گرفته

اگه بری نفسم ته می کشه

 

بذار دلم یکمی آروم بشه تو داری با وجود اینکه توی قلب منی

آتیشم میزنی

تکست شعر توي قلب مني پويا بياتي

یه جوری تو دل منی که می ترسم جدایی جونشو بگیره

هرکی میگه نمیمونی بهش میگم جلو زبونشو بگیره

باز نشستی پای حرف کیا روزگار منو کردی سیاه

امشب بخاطر منه خسته بیا خسته شدم از این دو رنگیا

باز نشستی پای حرف کیا امشب بخاطر منه خسته بیا

دلم گرفته

 

منبع: نیوسانگ

دانلود آهنگ







برچسب ها Pouya Bayati Pouya Bayati Toye Ghalbe Mani Toye Ghalbe Mani آهنگ توی قلب منی آهنگ جدید آهنگ جدید توی قلب منی پویا بیاتی آهنگ جدید پویا بیاتی به نام توی قلب منی آهنگ های تیر 94 آهنگ های مرداد 94 آهنگ های پویا بیاتی اهنگ جدید اهنگ جدید توی قلب منی پویا بیاتی بروزترین سایت موزیک توي قلب مني پويا بياتي تکس اهنگ توی قلب منی پویا بیاتی جدیدترین اهنگ توی قلب منی پویا بیاتی دانلود آهنگ دانلود آهنگ توی قلب منی دانلود آهنگ توی قلب منی از پویا بیاتی دانلود آهنگ توی قلب منی با صدای پویا بیاتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو