loading...

ام پی تری فول

  با کبوتر خیالم تا حوالی تو پر زد دل بی بال و پر من با چه حالی به تو پر زد با تموم خشکسالی،با یه قطره جون گرفت و با همه شکسته بالی جشن آسمون گرفت و یه جا بین اشک و لبخند خودشو تو دامنت دید

حسین بازدید : 259 سه شنبه 18 دی 1397

 

با کبوتر خیالم تا حوالی تو پر زد

دل بی بال و پر من با چه حالی به تو پر زد

با تموم خشکسالی،با یه قطره جون گرفت و

با همه شکسته بالی جشن آسمون گرفت و

یه جا بین اشک و لبخند خودشو تو دامنت دید

از همه دنیا که دل کند خودشو تو دامنت دید

 

بس که رو ماهِ ضریحت،بوسه ی نگاه بارید

 شب غرق روز کرد و خوشه خوشه ماه بارید

با هوای تو همیشه حال من کبوترانست

راه آسمون وا کن بذا خورشید ببینم

چشای شب زدمو باز پر فانوس شفا کن

بالِ حسرتو بگیر از شونه های بی قرارم

واسه ی ساحت دریات عطش کویر دارم

کاری کن منم بهشتُ توی بیداری ببینم

وقتی از ماه ضریحت خوشه ی شفا بچینم

با هوایِ تو همیشه،حالِ من کبوترانست

راهِ آسمون وا کن بذا خورشیدُ ببینم

چشای شب زدمو باز پر فانوس و …

با هوایِ تو همیشه،حالِ من کبوترانست راهِ آسمونُ وا کن

بذا خورشیدُ ببینم چشای شب زدمو باز،پُرِ فانوسِ شفا کن

دانلود آهنگ

 

منبع: نیوسانگ







برچسب ها آهنگ غمگین با کبوتر خیالم تا حوالی تو پر زد ترانه : سعیده پورمحمد تک آهنگ تکست و متن آهنگ هوای تو پرهام ابراهیمی دانلود آهنگ دانلود آهنگ ارزشی دانلود آهنگ امام رضا دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ مذهبی دانلود آهنگ هوای تو دانلود آهنگ هوای تو از پرهام ابراهیمی دانلود آهنگ هوای تو با صدای پرهام ابراهیمی دانلود آهنگ پرهام ابراهیمی دانلود آهنگ پرهام ابراهیمی هوای تو سه تار : رضا گل محمدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو