loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ پازل بند خط زدم,    پازل بند مغرور و عاشق ریمیکس,    دانلود اهنگ من از قلبم تورو خط زدم راحت برو,    من

حسین بازدید : 153 شنبه 22 دی 1397


,   
,    دانلود آهنگ پازل بند خط زدم
,    پازل بند مغرور و عاشق ریمیکس
,    دانلود اهنگ من از قلبم تورو خط زدم راحت برو
,    من از قلبم تو رو خط زدم راحت برو ریمیکس
,    دانلود اهنگ پازل بند
,    دانلود اهنگ پازل بند مغرور عاشق ریمیکس
,    دانلود اهنگ پازل بند داستان
,    پازل بند محشر
,    دانلود اهنگ مغرور و عاشق

میشم مثه پروانه

پَر میزنمو میرم دیگه هرجا که

منو میفهمنو

میرم واسه حرفای تلخی که درد داره

میفهممت آره

بی‌رحمِ خاطره

ای داد بیداد باز اون صحنه رو یادت بیار

چشماتو بَستی و چشمامو یادت بیار

UpMusicTag دانلود آهنگ جدید پازل بند مغرور و عاشق

اگه حتی نخوای

دیگه هر کی بگه

عشق منو یادت بیار

من از قلبم تورو خط زدم

راحت برو

دیوونه بازیِ من بد عادت کرد تورو

من دوست دارم ولی کم نمیارم تورو

من از قلبم تورو خط زدم

راحت برو

دیوونه بازیِ من بد عادت کرد تورو

من دوست دارم ولی کم نمیارم تورو

 

https://upmusics.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ پازل بند خط زدم پازل بند مغرور و عاشق ریمیکس دانلود اهنگ من از قلبم تورو خط زدم راحت برو من از قلبم تو رو خط زدم راحت برو ریمیکس دانلود اهنگ پازل بند دانلود اهنگ پازل بند مغرور عاشق ریمیکس دانلود اهنگ پازل بند داستان پازل بند محشر دانلود اهنگ مغرور و عاشق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو