loading...

ام پی تری فول

کد آهنگ پیشواز همراه اول  درد دل میثم ابراهیمی ,متن آهنگ  درد دل میثم ابراهیمی ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  درد دل میثم ابراهیمی ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید  درد دل میثم ابر

حسین بازدید : 131 چهارشنبه 26 دی 1397

کد آهنگ پیشواز همراه اول  درد دل میثم ابراهیمی ,متن آهنگ  درد دل میثم ابراهیمی ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  درد دل میثم ابراهیمی ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید  درد دل میثم ابراهیمی,دانلود آهنگ بیکلام  درد دل میثم ابراهیمی,دانلود آهنگ  درد دل میثم ابراهیمی با کیفیت 320,

 

نپرس از من چرا تب کرده چشمات●♪♫
خدا می دونه دلسوزی نمی خوام●♪♫
نیا نزدیک من واگیر داره●♪♫
تب بیتابی تلخ نفس هام●♪♫

می دونم درد دل خوبه ولی من●♪♫
نمیخوام رو شه دستم پیش مردم●♪♫
چه می دونی چه دردی داره عادت●♪♫
به حرف و طعنه ها و نیش مردم●♪♫

می دونم درد دل خوبه ولی من●♪♫
نمیخوام رو شه دستم پیش مردم●♪♫
چه می دونی چه دردی داره عادت●♪♫
به حرف و طعنه ها و نیش مردم●♪♫

برو این خونه جای هردومون نیست●♪♫
بذار با درد هر روزم بمیرم●♪♫

Untitled 2 1 دانلود آهنگ میثم ابراهیمی درد دل
شنیدم گریه زخمو می سوزنه●♪♫
میخوام وقتی که می سوزم بمیرم●♪♫

تموم شد دوره ی عشق من و تو●♪♫
به این زودی باید از هم جدا شیم●♪♫
من و تو عاشقِ همدیگه بودیم●♪♫
ولی قسمت نشد همخونه باشیم●♪♫

می دونم درد دل خوبه ولی من●♪♫
نمیخوام رو شه دستم پیش مردم●♪♫
چه می دونی چه دردی داره عادت●♪♫
به حرف و طعنه ها و نیش مردم●♪♫

می دونم درد دل خوبه ولی من●♪♫
نمیخوام رو شه دستم پیش مردم●♪♫
چه می دونی چه دردی داره عادت●♪♫
به حرف و طعنه ها و نیش مردم●♪♫

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

http://music-fa.com/download-song/251/







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول درد دل میثم ابراهیمی متن آهنگ درد دل میثم ابراهیمی دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل درد دل میثم ابراهیمی متن آهنگ دانلود آهنگ جدید درد دل میثم ابراهیمی دانلود آهنگ بیکلام درد دل میثم ابراهیمی دانلود آهنگ درد دل میثم ابراهیمی با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو