loading...

ام پی تری فول

Download Music,دانلود آهنگ  احسان پایه طپش با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام  احسان پایه طپش,متن آهنگ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید  احسان پایه طپش,کد آهنگ پیشواز ا

حسین بازدید : 176 جمعه 28 دی 1397

Download Music,دانلود آهنگ  احسان پایه طپش با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام  احسان پایه طپش,متن آهنگ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید  احسان پایه طپش,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  احسان پایه طپش ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  احسان پایه طپش ,متن آهنگ  احسان پایه طپش , احسان پایه طپش,

 

 

دانلود آهنگ احسان پایه به نام تپش

این اولین باره که اینجوری
این اولین باره که اینجوری
به خاطر داشتن عشق توئه
که با تموم دنیا در میوفتم
تو دل من یه دنیا عشقه اما
خیلیاشو هنوز بهت نگفتم
تموم زندگیمو به پات میزارم
تموم عشقمو برات میارم
خیلی دلم میخواد قبولم کنی
حالا که من یه دنیا دوست دارم
این اولین و آخرین باره که اینجوری
قلبم به تپش میوفته
این همه صادقانه هرگز کسی
تو گوش تو دوست دارم نگفته
این اولین و آخرین باره که اینجوری
قلبم به تپش میوفته
این همه صادقانه هرگز کسی
تو گوش تو دوست دارم نگفته
قلبم به تپش میوفته
به خاطر داشتن عشق توئه
که من غرورمو میزارم کنار
تموم شادی های من مال تو
اما تو غصه هاتو پیشم بیار
به خاطر این همه احساس خوب
از ته دل ممنونتم همیشه
من به تو ثابت میکنم که هیشکی
اونقدر که من عاشق شدم نمیشه
این اولین و آخرین باره که اینجوری
قلبم به طپش میوفته
این همه صادقانه هرگز کسی
تو گوش تو دوست دارم نگفته
قلبم به طپش میوفته

 

 

http://www.aban-music.com








برچسب ها Download Music دانلود آهنگ احسان پایه طپش با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام احسان پایه طپش متن آهنگ دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید احسان پایه طپش کد آهنگ پیشواز ایرانسل احسان پایه طپش کد آهنگ پیشواز همراه اول احسان پایه طپش متن آهنگ احسان پایه طپش احسان پایه طپش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو