loading...

ام پی تری فول

Download Music,خیانت رفیق,متن آهنگ خیانت رفیق ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل خیانت رفیق ,دانلود آهنگ خیانت رفیق با کیفیت 320,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام خیانت رفیق,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود

حسین بازدید : 119 شنبه 29 دی 1397

Download Music,خیانت رفیق,متن آهنگ خیانت رفیق ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل خیانت رفیق ,دانلود آهنگ خیانت رفیق با کیفیت 320,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام خیانت رفیق,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید خیانت رفیق,کد آهنگ پیشواز همراه اول خیانت رفیق ,


متن آهنگ خیانت از علیرضا روزگار

دانلود آهنگ خیانت از علیرضا روزگار

من عاشقه صداقت تو عاشقه خیانت هر دو به این دورنگی بدجوری کردیم عادت
راه منو تو اینجا از هم دیگه جدا شد تو باش پی جوونیت پشته یه خوابه راحت
کاش حرفه قلبت مثله چشمت بی گناه بود وای هر چی خوبه راجبه تو اشتباه بود
من میرم از این زندگی از پیشه چشمات تو هم بمون با کل دنیا تو دروغات

متن آهنگ خیانت از علیرضا روزگار

بودم کنارت اما کنار من نبودی حسی که به تو دارم میکشمش به زودی
تو این مسیره پردرد که آخرش سرابه تنهایی راهو طی کن که آخرش عذابه
کاش حرفه قلبت مثله چشمت بی گناه بود وای هر چی خوبه راجبه تو اشتباه بود
من میرم از این زندگی از پیشه چشمات تو هم بمون با کل دنیا تو دروغات
کاش حرفه قلبت مثله چشمت بی گناه بود وای هر چی خوبه راجبه تو اشتباه بود
من میرم از این زندگی از پیشه چشمات تو هم بمون با کل دنیا تو دروغات
دانلود آهنگ خیانت از علیرضا روزگار

 

https://nava.ir

دانلود کیفیت 320







برچسب ها Download Music خیانت رفیق متن آهنگ خیانت رفیق متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل خیانت رفیق دانلود آهنگ خیانت رفیق با کیفیت 320 دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام خیانت رفیق دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید خیانت رفیق کد آهنگ پیشواز همراه اول خیانت رفیق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو