loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند فالش,    دانلود آهنگ فالشه مهدی احمدوند,    دانلود آهنگ بازنده از مهدی احمدوند,    دانلود آهنگ نقاشی مهدی احمد

حسین بازدید : 324 سه شنبه 02 بهمن 1397


,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند فالش
,    دانلود آهنگ فالشه مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ بازنده از مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ نقاشی مهدی احمدوند
,    دانلود البوم از این ساعت مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ پرواز مهدی احمدوند
,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند میدونی
,    مهدی احمدوند حال من
,    نگو منو دوست نداری

,   

 

 

داری باعث میشی دوریت چند روزو چند سال شه♫
که من هر چی بخونم همه میگن فالشه♫
حال خوندن ندارم من سازم اصلا کوک نیست♫
نیستی و به این نبودت هیچکسم مشکوک نیست♫
داری باعث میشی خونه بعد تو متروک شه♫
که دلم به بودنه اون خاطرات مشکوک شه♫
من غرورمو فروختم به نبودت چند وقت♫
تو نبودی که ببینی روحیم از دست رفت♫
داری باعث میشی دوریت چند روزو چند سال شه♫
که من هر چی بخونم همه میگن فالشه♫
حال خوندن ندارم من سازم اصلا کوک نیست♫
نیستی و به این نبودت هیچکسم مشکوک نیست♫

♪♪♫♫♪♪♯

https://upmusics.com

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود آهنگ مهدی احمدوند فالش دانلود آهنگ فالشه مهدی احمدوند دانلود آهنگ بازنده از مهدی احمدوند دانلود آهنگ نقاشی مهدی احمدوند دانلود البوم از این ساعت مهدی احمدوند دانلود آهنگ پرواز مهدی احمدوند دانلود اهنگ مهدی احمدوند میدونی مهدی احمدوند حال من نگو منو دوست نداری دانلود اهنگ مهدی احمدوند فال دانلود اهنگ هوای تو مهدی احمدوند دانلود آهنگ مهدی احمدوند وابسته دانلود اهنگ مهدی احمدوند دروغه ریمیکس اهنگ هوای تو مهدی احمدوند مهدی احمدوند هوای تو کامل دانلود اهنگ مهدی احمدوند نرو مهدی احمدوند هوای پاییز دانلود آهنگ مهدی احمدوند عشق من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو