loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند منو تنها نذار,    دانلود آهنگ تنهام نذار مهدی احمدوند 320,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند خیلی دلم گرفته,    دانل

حسین بازدید : 182 چهارشنبه 03 بهمن 1397


,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند منو تنها نذار
,    دانلود آهنگ تنهام نذار مهدی احمدوند 320
,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند خیلی دلم گرفته
,    دانلود اهنگ خیلی دلم گرفته از این همه جدایی مهدی احمدوند
,    آهنگ غمگین تنهام نزار
,    دانلود آهنگ تنهام نذار عماد
,    دانلود آهنگ تنهام نزار و نرو بی تو کارم تمومه
,    تنهام نزار عکس
,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند دلگیرم

 

 

 

خیلی دلم گرفته از این همه جدایی♫
گذشت قدیما حالا من کجا تو کجایی♫
خیلی گرفتس حالم همش دلم میگیره♫
انقد قدم میزنم تا نفسم بگیره♫
هر جا میرم به فکرتم فکرت برا دلم بسه♫
میخوام همش صدات کنم اسمت برام مقدسه♫
میمیرم ولم کنی بری فراموشم کنی♫
با بی کسی و انتظار منو هم آغوشم کنی♫
بی من نرو تنهام نزار بی کسیمو یادم نیار♫
واسه تو داره جون میده این دل تنگ و بی قرار♫
بی تو هوای این اتاق همیشه سرد و ساکته♫
دل پیش چشمای تو و پیش نگاه پاکته♫
بی من نرو تنهام نزار بی کسیمو یادم نیار♫
واسه تو داره جون میده این دل تنگ و بی قرار♫
بی تو هوای این اتاق همیشه سرد و ساکته♫
دل پیش چشمای تو و پیش نگاه پاکته♫

https://upmusics.com

 







برچسب ها دانلود آهنگ مهدی احمدوند منو تنها نذار دانلود آهنگ تنهام نذار مهدی احمدوند 320 دانلود آهنگ مهدی احمدوند خیلی دلم گرفته دانلود اهنگ خیلی دلم گرفته از این همه جدایی مهدی احمدوند آهنگ غمگین تنهام نزار دانلود آهنگ تنهام نذار عماد دانلود آهنگ تنهام نزار و نرو بی تو کارم تمومه تنهام نزار عکس دانلود آهنگ مهدی احمدوند دلگیرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو