loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود اهنگ سامان جلیلی هرچی کشیدم بسمه,    دانلود اهنگ بسمه سامان جلیلی,    سامان جلیلی دیگه بسمه,    دانلود اهنگ

حسین بازدید : 501 شنبه 06 بهمن 1397


,   
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی هرچی کشیدم بسمه
,    دانلود اهنگ بسمه سامان جلیلی
,    سامان جلیلی دیگه بسمه
,    دانلود اهنگ دیگه بسمه دیگه خستمه
,    دانلود اهنگ دیگه بسمه سامان جلیلی
,    دانلود ریمیکس اهنگ دستمه از سامان جلیلی
,    سامان جلیلی دستمه 320
,    اهنگ سامان جلیلی دیگه بسمه
,    ریمیکس اهنگ دستمه سامان جلیلی

 

هی میگی دیگه رفتم هی ، برو بسمه

آخرش میری بهونه میگیری ، لِم تو آخه توو دستم هی

هر چی کشیدم بسمه ، برو خستم هی

حرف زیادی میزنی روانی دل بکَن دیگه بسّم هه

برو بسمه ، دیگه خستم هی

وقتی که میبینی دلِ تو باهامون نی برو مگه راهتو بستم هی ؟

شدی زخمم هی ، نیستی مرهم هی

دلِ من ساکتی تو چیزی نمیگی بگو آخه پرِ حرفم هی

دیگه خستم هی

♪♪♫♫♪♪♯

https://upmusics.com

خسته ام از این همهمه ، از تو از همه

تو هم که رَد نشی بری و جدا شی دیگه مالِ خودم هستم هی

وای خدا کنه رحم هم هی ، کی شده سهمم هی

نیمفهمم هی ، هر چی کشیدم بسمه ، برو خستم هی

وقتی که میبینی دلِ تو باهامون نی برو مگه راهتو بستم هی ؟

شدی زخمم هی ، نیستی مرهم هی

دلِ من ساکتی تو چیزی نمیگی بگو آخه پرِ حرفم هی

برو بسمه ، دیگه خستم هی

وقتی که میبینی دلِ تو باهامون نی برو مگه راهتو بستم هی ؟

شدی زخمم هی ، نیستی مرهم هی

دلِ من ساکتی تو چیزی نمیگی بگو آخه پرِ حرفم هی

♪♪♫♫♪♪♯

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ سامان جلیلی هرچی کشیدم بسمه دانلود اهنگ بسمه سامان جلیلی سامان جلیلی دیگه بسمه دانلود اهنگ دیگه بسمه دیگه خستمه دانلود اهنگ دیگه بسمه سامان جلیلی دانلود ریمیکس اهنگ دستمه از سامان جلیلی سامان جلیلی دستمه 320 اهنگ سامان جلیلی دیگه بسمه ریمیکس اهنگ دستمه سامان جلیلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو