loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ سامان جلیلی همه شهر عاصی از دست من,    دانلود آهنگ سردرگم سامان جلیلی 320,    دانلوداهنگ بازیچه سامان جلیلی,    با تو گم شد

حسین بازدید : 178 شنبه 06 بهمن 1397

,    دانلود آهنگ سامان جلیلی همه شهر عاصی از دست من
,    دانلود آهنگ سردرگم سامان جلیلی 320
,    دانلوداهنگ بازیچه سامان جلیلی
,    با تو گم شدم سردرگم شدم توی خاطرات شمرون
,    سامان جلیلی حقیقتای امروز
,    اهنگ سامان جلیلی
,    دانلود آهنگ سامان جلیلی سر به کجا بکوبم
,    دانلود آهنگ جدید و شاد سامان جلیلی به نام آرامش
,    دانلود اهنگ موج انفجار از سامان جلیلی




 

http://nicmusic.net

 

همه شهر عاصین از دست من که اینقدر درگیر بی تو بودنم

که میگردم سراسیمه پیت مدام در حال ترانه خوندنم

چه رویایی شدی توو ذهن من شدم هیچ ُ توی تکرار من

یه جور شستی عقلو از سرم که داغون همه افکار من

همه شهر عاصین از دست من که اینقدر درگیر بی تو بودنم

که میگردم سراسیمه پیت مدام در حال ترانه خوندنم

چه رویایی شدی توو ذهن من شدم هیچ ُ توی تکرار من

یه جور شستی عقلو از سرم که داغون همه افکار من

شدم سر درگم دنیای تو بدنبالت پی آواز تو

چه تقدیری رقم زد عشق به پایانم کشید آواز تو

چه رویایی شدی توو دهن من شدم هیچو تویی تکرار من

یه جور شستی عقلو از سرم که داغون همه افکار من

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )







برچسب ها دانلود آهنگ سامان جلیلی همه شهر عاصی از دست من دانلود آهنگ سردرگم سامان جلیلی 320 دانلوداهنگ بازیچه سامان جلیلی با تو گم شدم سردرگم شدم توی خاطرات شمرون سامان جلیلی حقیقتای امروز اهنگ سامان جلیلی دانلود آهنگ سامان جلیلی سر به کجا بکوبم دانلود آهنگ جدید و شاد سامان جلیلی به نام آرامش دانلود اهنگ موج انفجار از سامان جلیلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو