loading...

ام پی تری فول

چند ساله گذشته ها زخمی که تو به من زدی یادم نرفت من ته راهو دیدم تو که آهویی گلم شکارچیات دست بوسمم دریا خیلی خوب بوده ماهیاش خراب بودن دل من دریا بود بخودت بگیر گلم... متن آهنگ چند ساله گذشته ها زخم

حسین بازدید : 243 دوشنبه 08 بهمن 1397

چند ساله گذشته ها زخمی که تو به من زدی یادم نرفت من ته راهو دیدم تو که آهویی گلم شکارچیات دست بوسمم دریا خیلی خوب بوده ماهیاش خراب بودن دل من دریا بود بخودت بگیر گلم...

متن آهنگ چند ساله گذشته ها زخمی که تو  ,دانلود آهنگ چند ساله گذشته ها زخمی که تو  با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,چند ساله گذشته ها زخمی که تو ,دانلود آهنگ بیکلام چند ساله گذشته ها زخمی که تو ,کد آهنگ پیشواز همراه اول چند ساله گذشته ها زخمی که تو  ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل چند ساله گذشته ها زخمی که تو  ,Download Music,دانلود آهنگ جدید چند ساله گذشته ها زخمی که تو ,دانلود آهنگ,متن آهنگ,

 

دانلود اهنگ چند ساله گذشته ها زخمی که تو 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ                        

این اهنگدر آرشیو ما موجوده 

برای درخواست آهنگ به شماره ام در تلگرام پی ام دهید

8990 610 0930                

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ







برچسب ها متن آهنگ چند ساله گذشته ها زخمی که تو دانلود آهنگ چند ساله گذشته ها زخمی که تو با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی چند ساله گذشته ها زخمی که تو دانلود آهنگ بیکلام چند ساله گذشته ها زخمی که تو کد آهنگ پیشواز همراه اول چند ساله گذشته ها زخمی که تو کد آهنگ پیشواز ایرانسل چند ساله گذشته ها زخمی که تو Download Music دانلود آهنگ جدید چند ساله گذشته ها زخمی که تو دانلود آهنگ متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو